Nea og juniors mamma Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 En bekjent av meg har en gutt på ett år som i noen mnd nå har hatt diare flere ganger dagen, og da prater vi opp til nakken også. Hun sier dette bare er fordi han får tenner, men det er hele tiden og så vanvittig mye hver dag. Synes synd på gutten men mor vil ikke undersøke dette, han blir jo også så lett så i rumpen. Mener jeg har lest og hørt at tenner kan gi diare, men ikke så mye og over så lang tid. Hva er deres erfaring i dette tilfelle? Takker for svar.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 nei, det hørtes rart ut synes jeg...kan ikke være at han reagerer på noe mat han får da?
Nea og juniors mamma Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 Har også foreslått at han reargerer på noe, men det avslåes uten at det blir undersøkt. Ingen ellers som har relevante erfaringer?
....mammatilto... :))) Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 kan hende han har melkeintoleranse ... kan nesten høre slikt ut... sykt at hun ikke vil sjekke det...heller ødelegge ungen sin da...kjenner jeg blir irritert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå