Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var vi i gang gitt! Må ærlig innrømme at jeg ikke helt har trua, men tvinger meg til å prøve å tenke positivt! Mannen er superivrig, og jeg bare gruer meg max til å evt se skuffelsen hos han hvis dette ikke går! Men men...nå er det bare å vente vente vente..... Får bare håpe svømmerne finner gullegget og at jeg ser to streker om 14 dager!

Lykke til alle dere andre også!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141490179-godt-igang-med-f%C3%B8rste-aih/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Masse lykke til!

Jeg starte opp med pergo i dag, sette sprøyte på mandag, ultralyd på onsdag. Så får vi se om når svømmere skal få svømme til gullegget c",)

Vi har ei jente på 3, så blir ikke fryktelig skuffet, Vi syns egentlig det hadde passe veldig bra om jeg ble gravid i påskeferien, for får vi januarbarn...hehe. Neida vi er blir superglade om vi skulle lykkes nå.

Hvor lenge har dere prøvd? Vi er i 18 pp nå.Første mann brukte vi 20mnd.

Å så spennende å være i gang!!!! Er dere også på riksen?

Jeg måtte sette 8 menopur sprøyter før jeg satte ovitrelle faktisk. Men tror jeg må ha bommet på mensen, har litt lite kontroll pga mye blødninger!

Vi har også ei jente på snart 3. Har vel egentlig prøvd siden jeg fikk tilbake mens etter fødselen. Vi brukte omlag 2 år på henne, så et eller annet er det som ikke fungerer helt optimalt. Vet dere hva som er problemet hos dere?

Tvi tvi for dere når du nå skal igang, får håpe det klaffer for oss begge på første forsøk! :-)

hehe vi er ganske like vi da....

Vi er også på riksen ja. Jeg har endometriose. Ellers ingenting feil, Med førstemann ble jeg operert i april og ble gravid i mai, så det gikk fort ( vi giftet oss den mnd så kan være at tankene var et annet sted også)

Jeg hadde ny lap nå i des. Men nå fant de ikke så mye, men brente bort de flekkene de så på bukveggen.

Jeg får vite på onsdag, når vi er på ultralyd når inseminasjonen blir.

Håper at vi lykkes begge to c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...