Puppen og lillemor Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 er endelig gravid igjen (6+5) etter å ha hatt en MA i oktober.. Men nå har jeg plutselig begynt å blø litt - eller det er littegranne brun utflod.. Ikke store mengder, men nok til at det kommer på papiret etter do og litt i trusa.. Kom litt lørsdag og søndag. Ingenting mandag - men nå i kveld har det kommet litt igjen.. Har ikke noe spesielt vondt.. har mensmurringer og det strekker og stikker litt - men det har det gjort hele tiden! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er livredd for å miste igjen.. Var på ul da jeg var 5 uker akkurat pga litt smerter - for å få avkreftet exu.. Nå vet jeg ikke om jeg skal ringe gyn i morgen og høre om jeg kan få komme på enda en ul.. eller om jeg skal avvente situasjonen noen dager og se hva som skjer.. Har time til ul i uke 9, men det føles for lenge til akkurat nå.. samtidig vil jeg jo ikke være helt overhysterisk heller. Er kanskje litt i overkant med 2 ul før uke8?? alle symptomer er fortsatt på plass.. kvalme osv - men det var det sist jeg mistet også, så jeg tør ikke stole helt på det Hva synes dere jeg skal gjøre??? jeg hadde bestemt meg for å avvente situasjonen, og begynte å slappe av litt etter en helt fin dag i går - men så blir jeg selvfølgelig stressa av dette brune igjen i dag.. huff!! hva tror dere jenter? avvente enda mer og se om det blir mer brun utflod eller rødt blod eller eventuelt stopper igjen.. eller ringe gyn i morgen??
*Nøtta* Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Vansklig å avgjøre hva du skal gjøre,men det ER normalt å ha litt brunlig utflod så tidlig. Og trenger ikke være noe galt fordiom.
Kuredu Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Huff, for en kjip situasjon, vet hvordan du har det! Har akkurat vært igjennom det samme. Jeg tror jeg ville ventet evt til det kommer friskt blod, da hadde jeg tatt kontakt. Men selvfølgelig, hvis du er voldsomt bekymret så ta kontakt. Mitt siste svangerskap inneholdt masse brun utflod og blødninger og det gikk bra. Nå har jeg også blødninger og fått bekreftet liv, så det er ikke alltid blødning er noe negativt. Men det er ikke noe moro, og det stresset man føler psykisk er helt grusomt. Lykke til uansett, krysser fingrene for deg:)
Lille diamant Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Hvordan går det med deg?? Har tenkt på deg, og håper virkelig at det går bra denne gangen. Har jo selv blødd litt, og er egentlig livredd for at det skal være noe gale. Men har funnet ut at eg bare må vente å se hva som skjer, for det hjelper jo ikke den lille at jeg er livredd hele tiden. Men det er jammen ikke alltid like lett når man så gjerne vil ha en liten baby, og prøver og prøver. Så får håpe det er falsk alarm hos oss begge denne gangen, og at vi får oppleve å sprade rundt med stor mage snart! Sender deg en god og varm klem
Puppen og lillemor Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 hei Lille diamant, takk for trøstende ord det kom bittelitt brun utflod igjen i går.. men ingenting så langt i dag.. bank i bordet! Har legetime i morgen tidlig, så jeg tror jeg tar det opp med fastlegen min da.. og hører hva han synes jeg skal gjøre.. en jeg krysser virkelig fingrene for at alt går bra denne gangen.. for deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå