Gå til innhold

Easywalker qtro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer? Er dette en vogn verdt å satse på?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har brukt vår Easywalker qtro siden september og er kjempe fornøyd. Den er super å trille, svinger lett altså en suksess på kjøpesenter:) Har også brukt den nå når det har vært/er så mye snø, men da er nok det aller meste av vogn vanskelig å bruke. Jeg ble positivt overraska allikevel og syns den er fin å kjøre på vinterføre. Det hjelper å låse de svingbare hjulene foran! Det kan humpe en del hvis det er mye grus(men da sover hun ekstra godt:)) og den kan helle litt siden det er svingbare hjul på den(dette kan justeres med å fylle mer luft i dekka).Regntrekket syns jeg ikke er noe særlig,men det går sikkert an å finne et annet som passer.Handlekurven er litt vanskelig å komme til(når bagen er på). Bagen er stor, styret kan man justere, den er lett å ha med å gjøre, lett å slå sammen å legge i bilen, men syns også den er solid siden den har fire hjul. Det er luft-dekk og de er ganske kraftige til å være på en slik vogn.Madrassen på bagen er god og tjukk og man kan velge mange forskjellige farger på både bagen og sportsdelen:) Sportsdelen har jeg ikke brukt ennå, men gleder meg til å ta den fram:) den perfekte vognen fins ikke, men etter mye leting og titting og prøving angrer jeg ikke på valget:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...