MammaKos Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Lurer på hva som er vanlig ift -trøtthet -kvalme -etc. Takk for svar
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Er dere igang med søsken, IN? Husker deg fra småtroll, og togturen til Bergen- så artig;) Jeg merket utrolig nok symptomer allerede et par dager etter EL- kvalmebyger, stikninger i livmoren, pluss økt luft i magen og utflod. Ikke til å ta feil av, så jeg var sikker på at jeg var blitt befruktet (og det stemte jo;)
MammaKos Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Oi-er du her! Gratulerer!! Hvordan går det? Nei, er her ikke enda Men vi får se om noen uker.. Husker jo ingenting av når symptomene kom med 1.mann, så prøver å få en liten oppdatering
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 hehe, ja her er jeg=) 10 uker på vei nå, så hvis alt går bra blir det ny baby i slutten av september! Formen er som regel ganske bra, men litt kvalm til tider...og ja, det er helt utrolig hvor fort man glemmer, nesten litt skummelt;) Håper det klaffer for dere snart da, og at du kommer inn hit om et par uker, har dere prøvd lenge?
MammaKos Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 Så hyggelig og høre! Det går helt sikkert kjempefint Nei, vi er egentlig ikke på prøver´n, men begynte plutselig å stusse litt her.. Planen er å begynne å prøve om ikke så altfor lenge, så hvis det skulle vise seg er det bare tipptopp.. Men har hørt at det er litt av hvert som går for tiden, så om jeg er litt kvalm må det nødvendigvis ikke være det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå