momous Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hei alle sammen. Første gang jeg er her. Jeg er 41 år og er nå i 9+4 uker. Jeg har vært plaget av smerte i siden av nedre del av magen når jeg reiser meg. Hva er dette? Er det normalt. Har mistet to ganger det siste året så nå håper vi at det skal gå bra. Har forresten to flotte jenter fra før av, de er nå 16 og 18 år, så jeg føler meg som en nybegynner igjen.
Snuppa + Spire Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Kanskje det er livmoren som strekker seg? Den har jo begynt å vokse, og husker hvertfall fra mitt første sv.skap at jeg fikk sånne plutselige smerter nede i sidene av magen utløst av at jeg feks reiste meg. Har ikke kjent mye til det denne gangen, men husker jm den gang sa at det nok var livmoren, og helt normalt:) Flere som har opplevd dette?
momous Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 Takk for beroligende ord. Det var nok det jeg tenkte, men etter å ha mistet 2 ganger på ett år blir jeg fort bekymret når jeg opplever smerter over tid.
*1.gangs gravid* Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Har også lurt litt på hva dette er..har det samme selv noen ganger. Men tenker at det er så mye som skjer som vi ikke vet, og så lenge det ikke er noe galt ellers bekymrer jeg meg ikke :-) Sannsynligvis er det en del av prosessen:p Godt å høre at jeg ikke er alene forresten...
momous Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Hei og takk for svar. Ja, det er nok som du sier, en del av prosessen. Jeg er sikkert engstelig pga alderen. Kan ikke huske at jeg tenkte så mye de andre gangene, men da var jeg i tidlig 20 årene. Lykke til med din graviditet. Du har noe å glede deg til. Jeg skal forresten bli bestemor også. Datteren min har termin 2 uker før meg. Litt spesielt, men koselig.
MC81 Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 hei det er helt normalt og ingenting og uroe seg for!! Prøv om du kanskje kan reise deg litt saktere...husker at det kan være til litt hjelp!
momous Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2010 Tusen takk, nå ble jeg roligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå