Holly❄️ Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Nå om dagen skjønner jeg ingenting... Jeg går fra et humør til et annet, på null komma nixs.... Kan være i kjempehumør, som det å sitte i bilen og smile fra øre til øre(bokstavlig talt!), til å komme hjem og 5 min etter stå å gråte midt i stua... Er så slitsomt.... Gråter sikkert 3 ganger om dagen, og kan få lykkekick like ofte... Hva skjer liksom?? Sliter litt med dårlig selvtillit, og ensomhet osv, så kan det være en form for depresjon? INGEN vet om dette, og vil heller ikke snakke med noen om det.... Lei av disse humørsvingningene..... Fælt og være glad til å plutselig være kjempelei meg.. kjennes ut som jeg har ekstrem hjertesorg innimellom....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Ja, det kan være en form for depresjon, og da bør du nok snakke med noen... Men jeg har et par andre forslag som er mye lystigere: Har du tatt en g-test? Det er jo det ene. Det andre er at du minner om meg når jeg har spist/drukket noe jeg ikke tåler - som appelsin, sure epler, coca cola. En tredje mulighet, som faktisk er ganske plausibel om du er småbarnsmor, er at du får for lavt blodsukker, evt. at blodsukkeret svinger. Da hjelper det å spise mer regelmessig, helst med en fin balanse mellom proteiner, fett og karbohydrater (%-fordeling 10,30,60 i løpet av dagen). En fjerde mulighet er at du sover for lite, og dermed får et reaksjonsmønster som kan ligne på depresjon. Jeg har selv vært igjennom alle fire, og vet av erfaring at sånne dager som du beskriver er det mange av - men de har som regel en grunn det går an å finne ut av. Lykke til Du er hverken gal eller noe annet, bare fullstendig normal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå