ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Camille... Hvor mange hadde bare tenkt på bladet Kamille og Kamille Te fremfor å tenke ; "det var et veldiog fint navn"???? :-)) Bare lurer liksom.. for det er dem kommentarene jeg har fått da jeg har sagt det til venninner... Helt ærlig takk:)
Helverine Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg tenkte det samme, og på Kamomille ;o)
FruBoger fødeklar Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 jah... og jeg tenker litt sånn, "å si det på engelsk".. Tungt navn da?
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2010 Hmphf... åkkei... Ser den:) Men liker det alikevell jeg!!!)
ღMadame_mim ღ Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Et uvanlig, men fint navn! Umiddelbart tenkte jeg på camomille te, eller alt det egentlig skulle vært Camilla... Tror det er et sånn type navn som man må vende seg til og som blir et helt vanlig navn som er nydelig når man har hørt det noen ganger :-)
noegodtivente Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Camille syns det var fint jeg, jeg tenker deilig duftene te og det er da ingen dårlig assosiasjon for en liten søt jente:)
Spira31 Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 tenker bare på det franske navnet Camille.. som uttales Cami (lang i) datteren min har en fransk lekebamse/dukke som synger "Ma petite soeur est jolie.. sais-tu que son nom c`est Camille.." (min lillesøster er vakker, vet du at hennes navn er Camille).. osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå