Gå til innhold

Hvilken vårdress til 3 åring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt bare hatt reima hittil.. Men det må jo finnes andre som er bra og kanskje bedre?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært 100% fornøyd med andre enn Reima, men syns name-it og reflex er greie nok.

Skrevet

Hadde reflex i fjor og veldig fornøyd med den, Tynn og lett

Skrevet

Utrolig fornøyd med HH.

Veldig slitesterk og tåler masse vask.

Skrevet

name-it :-D kjempefornøyd ...

Skrevet

Sorry, går i Reima til mine også... Men skal vurdrer Ticket to Heavne til snart-5-åringen min hvis dem har vårdresser...

Kjøpe ny Reimavårdress til jenta mi i dag, 450,-.. et lite kupp. Kjøpte nesteårs vinterdress også... så totalt kosta vårdress og vinterdress med 1000,- i dag. Begge Reima, fornøyd med kjøpet da ja!

Skrevet

har bare hatt reima vår og vinterdresser.. men i fjor var jeg egentlig ikke så fornøyd med reima dressen.. den var sånn glatt i stoffet.. og ble raskt slitt.. ( men fikk helt ny dress av reima da jeg klaga da..)

Så har litt lyst til å prøve noe annet.. kanskje POP.. noen som har prøvd de da? Like dyre som reima men...

Reflex selger de dessverre ikke her!! utrolig irriterende! De slutta med det for noen år siden..

Har name it vårdresser???!

Skrevet

TICKET så klart! Finnes ikke bedre og finere dresser. Vårfargene på dressene er bare helt nydelige:)

Skrevet

hm.. ticket ja.. lurer på om de selger de på filiokus.. hm..

Hva ligger de på i pris da?

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

kjøpte en reima vår/høstdress i går til 50%...har hatt en nesten lik før som jeg arvet..var veldig fornøyd med den jaffal:)

HH er like bra synes jeg da..har hatt en slik en også:)

Skrevet

Jøss! Hvor fant du Reima til den prisen zitara??

Skrevet

2 åringen hadde tynn dress fra Polarn og Pyret som han brukte fra tidlig vår til sen høst. Vi var kjempefornøyd med den. Vind og vanntett og puster. Funket supert! På vintern bruker han bare Reima.

Begge merker er veldig slitesterke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...