Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har et inntrykk av at alle menn er utro og det verste er at det koster dem ikke en dritt. Traff en fyr på byen, og det endte med litt klining og tafsing. Han var veldig interessert i å få meg med på hotellrommet helt til jeg fant ut at han var forlovet. Er ikke første gang jeg oppdager slike ting med menn som henger rundt deg som blodigler. Er det virkelig mulig at det finnes menn der ute som ikke kunne falt seg inn å være utro med samboeren/kona?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 ja, det tror jeg de er. kanskje bare en gang, men alle menn er nok utro i løpet av livet sitt. alle mine tidligere forhold har blitt ødelagt av utroskap fra hans side. sambo har ikke blitt avslørt ennå, og håper han ikke er utro ennå...men når til og med menn med barn på vei hjemme kan være utro, så kan alle det....men det skal sies at kvinner ikke er hakket bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Noen menn er utro andre ikke akkurat som med kvinner. Undersøkelser fra blant annet England viser at det er noe vi jenter tror at "alle" menn er utro, vi jenter er faktisk vel så mye utro som dem.
Gunner Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Nei, tviler på alle er det. Kjenner noen som jeg vet at ALDRI ville vært utro.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Nope! Men det er lett for å tro det, fordi det er så mange som er det, og man hører mer og mer om det.. Er liksom ikke noe tabu å prate om lenger. Men av de mange som er det, så er det like mange jenter som er utro.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 kan 100% sikkert si at min samboer aldri vil være utro mot meg :-) han har selv opplevd at alle han var sammen med før meg var utro (fordi han slet med sex delen).. ellers så er han utrolig pen, og det er mange som har prøvd seg på han.. men han takker nei til dem, og går til meg som verdens stolteste persjon :-) får nesten sommerfuler i magen av det :-P hehe forstår meg ikke på de som var utro mot han, joda, vi hadde ca 3 min sex før.. men etter opptrening kan han jo vare i evigheter :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå