Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 er dere fornøyd? fordeler/ulemper?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 http://www.bosch-home.no/produkter/vask-tørk/vaskemaskiner/WAS327B2SN.html?source=browse Jeg har denne, og den har alt jeg ønsker meg av en vaskemaskin. Den er virkleig topp.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 hva heter vår igjen a.... hmmm. løpe ned å sjekke... Hotpoint Ariston heter den Er en silent maskin, så det eneste en hører er når den pumper vann og når sentrifugen er på sitt mest intense, men selv disse lydene er svake i forhold til andre maskiner jeg har vært borti! Den har eget ull og barneprogram, og vanlig program. Man stiller temp selv, eller bruker standard-oppsett. Velger sentrifuge selv osv. (men det er maks sentrifuge på noen av programmene som ikke er like mye som maks sentrifugen på maskinen i seg selv) Ellers så er det lettvinn, og den har digital skjerm for å se lenge av program osv. Den har 1600 omdr på sentrifuge og tar en hel haug vask (husker ikke kilo i momangen) Jeg digger den;) Ikke minst er den BØRSTELØS, slik at man slipper å bekymre seg for evnt slitasje på børster som er svindyrt å reparere;) Billig var den å, kjøpt på salg:p
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 flott! takk for svar. den vil jeg ha. er det bare vanskemaskin? eller er det tørketrommel også? sånn kombi liksom? hvor kjøpte du den? det eneste som mangler er vel at den ikke legger klærne sammenbrettet i skapet? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå