Gå til innhold

Dere som har 2åringer i hus,tester de grenser ved leggetid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det blitt helt karnevall med legging de siste kveldene. Hun bare reiser seg opp og gråter og roper på meg og sier hun er tørst. Jeg går inn og gir henne drikke men da skal hun ikke ha,men vil opp vil kose...

Har begynnt slik på natta også ....

Flere som har det slik ..... vi bare legger ho ned igjen og igjen og igjen og igjen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAA!!! Nettopp blitt 2 år og har utviklet seg til lite monster (riktig nok et veldig søtt monster da) Hyler og griner etter mamma og bare klenger på fanget... og hvis hun ikke gjør det så lusker hun rundt på rommet sitt, kaster alt utav senga, kler seg naken og gjerne tisser på det hun har kastet ut av senga...

Skrevet

hehehehe..uff nå måtte jeg le altså..beklager...hørtes så komisk ut.. men sikkert veldig slitsomt :(

Nei det skal ikke være enkelt og være foreldre .... men sikkelig utfordring....

Skrevet

Nei, det gjer ho heldigvis ikkje. Ho er og har alltid vore ein engel å legge om kvelden (kryss i taket, bank i bordet, osv.). Ho er trøtt når det er leggetid, og sovnar etter ein sang på fanget og ein i senga. Om ho ikkje er supertrøtt ligg ho og "les" bok for dokka si.

Ho brukar framleis sprinkelseng, så det blir kanskje verre når ho bytter til stor seng...

Skrevet

He, he... en utfordring ja! Men ekke lett når hun sniker seg lydløst rundt på rommet og leke stripper... er jo såååååååå gøy og ta av bleia vettu! Og det er akkurat som hun veit at hu må være stille pga ellers hører vi jo henne og tar henne... er hun musestille rekker hun jo over det meste før vi merker det :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det gjør han ikke! Og jeg er såååååå glad for det, fordi jenta på 5 fortsatt gjør det! Han legger seg, uten en lyd! Sier selv at det er sengetid når vi finner pysjen, pusser tenner, går opp, legger seg og sier natta, sees i morgen mamma.....

Elsk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...