Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 jeg og ei venninne begynte å utforske litt i fylla...var veldig spennende og godt, men vil nok aldri gjøre det igjen. er på ingen måte bifil....saken er bare at jeg ikke liker å skjule ting for min samboer, men er så usikker på om jeg skal fortelle han det?? ville dere reagert på samme måte som hvis en har sex med motsatt kjønn? jeg har vært utro det vet jeg, men hadde det ikke vært verre om det var med en annen mann? er bare så redd for at han skal gå fra meg...men må nok si det snart. føler meg som en dritt som holder ting hemmelig for han.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg syntes du skal være ærlig mot han å si d som d er.... Uansett hvordan og hvorfor d skjedde, så varer ærlighet lengst,,,, Og hvem vet, kanskje han ikke syntes d er så galt som du tror... Og hemligheter kommer ALLTID frem i dagens lys, så bedre han hører det fra deg, enn fra andre steder... Lykke til
flux Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 For meg har utroskap ikke noe som helst med kjønn å gjøre, så ja, jeg villle reagert på akkurat samme måte, enten det var kvinne eller mann inne bildet, dvs. "punktum finale, du får sjå å smør på brødskiva di sjøl" som Lynni Treekrem så elegant sier det. Men for all del, folk er forskjellige (selv om man ved å lese dette forumet skulle tro at alle menn er helt identiske - og like udugelige). Hvordan din samboer vil reagere dersom du forteller ham det, er det ingen måte å vite om på forhånd, så du må finne ut av om du vil ta sjansen på å fortelle ham (og ta konsekvensen hva den nå måtte være), eller om du vil klare å leve med deg selv og med ham hvis du holder på en slik hemmelighet. Veldig mange, deg selv inkludert, kan det se ut som, synes tross alt det er bedre å fortelle, enn å leve med en løgn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå