Gå til innhold

interiør: hva har dere PÅ skjenken i stua og hva har dere OVER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg ny skjenk idag og har lyst på litt mer forandring. Aldri hatt speil i stua før så vurderer det. Har funnet et jeg syns er fint- på jysk faktisk. Heter reflection tror jeg det var og er 162 langt. Noen som har dette? Leier her jeg bor og tenker at det antagelig er veldig tungt noe som betyr masse og store hull i veggene.

og hva har dere oppå skjenken?

Trenger inspirasjon:)

Fortsetter under...

Skrevet

Speilet kan jo hvile oppå skjenken. Jeg har et vindu over:)

Ellers har jeg lampe, en stooor blomsterpotte og noen bilder på min skjenk.

Skrevet

det er såpass stort og tungt at med små barn i huset må jeg nok feste det skikkelig;)

Men takk for tips:)

Skrevet

Alessifatet, to lysestaker i fra Orrefors og vaser fra Holmegaard. Over skjenken har vi et avlagt, abstrakt maleri.

Skrevet

stor grønn plante, en plante i to potter sammenvokst. bilder av barna og en flerarmet lysestake

Skrevet

Har ingen skjenk, men breie vinduskarmar. Har eit par urteplantar i den eine, og div bøker for ungane i den andre. Har vindu over ;-p

Annonse

Skrevet

Speil er knallfint over en skjenk. Hvis det er samme speilet jeg tenker på som de har på Jysk er det veldig tungt ja. De har mange "lette" alternativer på Ikea...

Jeg har blomster, lystestaker og bilde av datteren min på skjenken akkurat nå. Jeg bytter stadig vekk. Over henger et stort familieprortrett fra Fame.

Inni skjenken har vi for øvrig overlatt plassen til jentungen. Hun har masse leker inni der, slik at de er lett å rydde bort om kvelden... :)

Skrevet

Jeg har det speilet fra Jysk som du snakker om over skjenken jeg faktisk:) Er utrolig fint:)Oppå har jeg en hvit fin lampe et par fine blomsterpotter med blomster i. Et bilde og et par lysestaker:)

Skrevet

Vi har ikke sjenk, men det vi derimot har i stua er et rødt, grønt og gult lekekjøkken med massefarget tilhørende stæsj! Riktig så vakkert faktisk.

Vi har også et lite barnebord med to tilhørende små stoler og en stor oljeovn. Nå står det også en grønn gåbil midt på gulvet og ulltøyet henger til tørk over den ene døra.

Glassbordet er grisete med masse fingeravtrykk, halvparten av sofaputene er tilgriset med prim og resten er klisset av saft og juice.

Hjemmekoselig er det!

Skrevet

På sjenken har jeg et etasjefat for frukt, en gammel, slitt skuff med flere rom i - i rommene ligger alt fra telys og gammelt bestikk til trådspoler og porselensengler :-) Til sist har jeg to høye lysestaker i lysmalt jern.

Over sjenken henger det 4 bilder fra Ikea (som jeg lenge har tenkt på å bytte ut - gjerne med et vakkert speil)

Skrevet

Jeg har et maleri som vi fikk i bryllupsgave over skjenken min:) På skjenken har jeg en duk, lampe, blomst, lysestaker og lys, samt litt nips;)

Skrevet

Ja det er kjempefint. Har så lyst på det i sølv.. Men det e jo stort!

har ikke holdt det men regner med det er kjempetungt. Er det svære skruer dere har brukt for å henge det opp?

Skrevet

Tror vi har samme lekekjøkken da!

Hjemmekoselig har vi også det- selv om jeg altså vurderer ha et speil over skjenken;)

og som andre her- skjenken er forbeholdt leker for det meste. Liker rydde vekk lekene når det ikke brukes;)

HI

Annonse

Skrevet

Ja her er det også alt fra play`doh til maling og puslespill i skjenken. Godt ha et skikkelig sted å rydde vekk saker og ting.

Jeg er desverre laaaangt fra ikea:(

Skrevet

Her er det et stort speil, men en tykk, fin sølvramme. Det var helt tilfeldig at jeg plasserte det der, og ble veldig fornøyd. Det er også en plante og en 5-armet lysestake og to sølv lysestaker (ligner på de til å ha kubelys på fra ikea) og tre bilder med enkel sølvramme.

Skrevet

Åh, akkurat det jeg ønsker plassere over skjenken. Sølvspeil:) Sikkert kjempepent!

Skrevet

På skjenken her har jeg tre kubbelys, en vannpipe, en orkidee og to treelefanter som jeg kjøpte i India. Over henger et utrolig vakkert bilde av solnedgangen på landsstedet til kjæresten min sin familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...