Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som vet hvor lang tid det går fra henvisning til Haugesund fertilitetssenter er sendt til man hører noe? Ventetiden er 3-4 måneder, men vil det si at det det går 3-4 måneder før man i det hele tatt hører noe?

Dette gjelder AID.

Henvisningen vår ble sendt for 1 mnd, siden, og jeg har allerede begynt å uroe meg for om svaret er forsvunnet i posten eller noe annet absurd. :-)

Håper noen kan gi meg svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141489608-haugesund-fertilitetssenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår henvisning ble sendt for en måned siden og vi har nettopp fått et skjema i retur fra Fertilitetssenteret i Haugesund. Der skulle vi svare på noen enkle spørsmål om tidligere behandling, menssyklus og oppgi informasjon om partner. Jeg forsto det som at man ved å returnere skjemaet ville bli registrert i ventelisten. Så vi satser på at det er 3-4 måneder fra nå.

Regner med at dere også får et brev i posten snart :)

Morsomt nok fikk vi faktisk brev med innkallelse til samtale og undersøkelse i Haugesund i dag! Vi fikk time om 2 måneder (men timen er to dager etter bryllupet vårt, og jeg må ringe dem i morgen for å endre dato på den).

Så det går fortere enn jeg hadde fryktet, i alle fall!

Ja, det er veldig spennende! Jeg ringte dem på fredag for å bytte timen, men da kunne vi først få time i slutten av mai :-( En måned å vente føles som veldig lenge når vi først har innstilt oss på å komme i gang.

Så nå vet vi ikke om vi skal beholde timen vår 26.04 eller om vi skal bite i det sure eplet og utsette alt i en måned til...

Vi tenker å sette i gang så snart som vi kan, regner med at det ikke sitter på første forsøk nødvendigvis. Har dere tenkt å komme i gang så snart som mulig etter første konsultasjon?

Annonse

Off så kjedelig! Skjønne godt at det føles lenge å vente en måned til. Lykke til med valget iallefall. :-)

Vi er ikke helt sikre på når vi ønsker å begynne, det kommer litt an på når første konsultasjon blir. Dersom det blir tett opp til sommerferien, tror jeg vi venter til august før vi begynner. Vi skal på ferie i juli, så da kan det bli litt vanskelig å time alt. Vet du om de har steng en periode i sommer? Tror det er flere av klinikkene som har stengt, men vet ikke om Haugesund har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...