Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Fikk en positiv test på søndag, tok en mandag også som viste gravid 2-3 uker. Var også gravid i september, men da når jeg var 4+3 så ble jeg plutselig helt svømmel fikk vondt i magen og begynte å blø. Mistet alle symptomer med en gang. Veldig rart for alt gikk så fort. Visste at det var en SA noe det også var. Så idag kom den svimmelheten igjen, kom helt uten forvarsel har hatt en del symptomer til nå. Særlig ømme bryst som forsvant med svimmelheten. Følte at de andre symptomene forsvant også. Helt samme følelse. Nå har jeg ikke blødd noe så er derfor veldig i tvil om hva som skjer, er det en SA igjen? Har fått bittelitt ømme bryst igjen, men ikke like mye som jeg har hatt de siste dagene. Hva tror dere?
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Prøv å ikke bekymre deg. det er helt normalt med svimmelhet under svangerskapet. jeg mistet også i høst og går å tenker mye, men gjør det jeg kan for å slappe av. er redd stressingen kan utløse noe. å blø er også noe faktisk de fleste gjør i begynnelsen av sv.skapet. så om du skulle begynne, så hold deg rolig. krysser fingrene for at spiren sitter like bra oss deg som jeg har bestemt at min gjør, hehe
MC81 Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Hei Det er helt normalt at symptomer kommer og går i et svangerskap. jeg ville ha slappet av og prøvd å kose meg med svangerskapet! Det du eventuelt kan gjøre er å få en tidlig legetime, forklare at du er nervød osv. Da kan du eventuelt få UL og da forsikrte deg om at alt er ok. det er allikevel litt tidlig for det nå, så vent til du er 6 - 8 uker på vei, så har hjertet begynt å slå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå