Gå til innhold

noen som vet om noen billige steder i oslo der man kan støpe på negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var innom et sted i dag og der kostet det 800 og det var litt over buskjettet for å si det sånn..

så om noen vet om et bedre sted så blir jeg glad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo dra på Tone Lise akademiet der de utdanner seg og få det billig.

Hvis du sørger for at det ikke er første skoledag men litt lenger ut i kurset så kan du få pene negler der..

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis du gjør som det sies over her, og går til Tone Lise Akademiet, så må du for guds skyld love meg å spørre om de har hørt om orddeling og særskriving noengang.

Skrevet

Husk på at dine normale negler blir skikkelig stygge etter at du tar av de støpte. Jeg støpte negler for mange år siden og neglene brukte flere mnd på å bli normale igjen etterpå. Ble ruglete og stygge.

Skrevet

heheh.... jeg merker at jeg ikke er en rette til å påpeke orddeling og særskriving...hheeh

hm.. tone lise akademiet virker ikke sånn fryktelig fristende. jeg vil ha en normal salong. så sær er jeg...hehe

Skrevet

jeg har ingen planer om å ta de av om jeg først får de på og finner et sted som gjør sånt til en levelig pris :P

Skrevet

Ja styr unna akryl og gelenegler. Negldama "mi" bruker noe annent,,kommer ikke på navnet akkurat nå, men det er noe annet som ikke skader neglene. Jeg har gått til henne jevnlig i 2 år og har opphold noen ganger så jeg får "luftet" neglene og mine negler har ikke tatt noe skade av hennes behandlinger

Skrevet

Da anbefaler jeg dette stedet:http://www.negloteket.no/

Jeg var i alle fall meget godt fornøyd, mulig de også støper negler på Jan Thomas studio, men det kan jeg tenke meg til ikke er direkte billig!

Skrevet

kanskje det er det de bruker på dette 800 krs stedet?

hvor mye betaler du?

Skrevet

takk 3 søte små :)

thomas studio skal jeg ikke på! da går jeg heller med normal neglelakk som krever arbeid vær kveld...hehe

Skrevet

Jeg betaler 400 kr per gang, men det er fordi jeg er fast kunde og det blir på en måte "påfyll".

Tror hun tar 550-600 for påsett første gang, så må man jo fylle på hver 3-4 uke. Men det hender jeg drøyer et par mnd osv, for har ikke tid til å fly å fikse negler hver 3. helg..hehe

Skrevet

ja det var ikke så ille.

http://www.negloteket.no/

var heller ikke så dyrt. og det er nerme der jeg er vær dag :)

og jeg er så heldig at jeg går på skole og kan gjøre det når som helst. hadde jeg måtte bruke helger hadde jeg heller ikke hatt tid...hehe..

:)

Skrevet

Er greit å kunne bruke ukedagene ja :)

For meg er ikke prisen så kjempeviktig, (¨å lenge den er på et greit nivå), betaler ikke mange tusen liksom..hehe)da jeg er mer opptatt av kvaliteten.

Jeg gikk til mange negledeignere her i oslo før jeg fant en jeg var fornøyd med. Det er som frisører, må prøve mange før man finner "the one" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...