BlåBlå Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har en mann som er ukependler, og er derfro aleine med to små hver uke. Jeg jobber fullt og vel så det, og ja. Blir rett og slett sliten og lei innimellom. Sambo skulle på guttetur til utlandet ei helg, som tilfeldigvis var morsdagshelgen. Dermed ble det to uker uten at han kom hjem. Han sa flere ganger i forkant at jaja, vi tar jo igjen den morsdagen. Og "vi får se da vet du" Men på selve dagen, fikk jeg et halvhjertet gratulerer med dagen (på oppfordring) og det har ikke vært noe snakk om å ta igjen noe som helst nå sist helg. Til gutta hadde han kjøpt noe stæsj på flyplassen , så de var jo happy. Men jeg har ikke fått en dritt. Hvor vanskelig kan det være da ??? En blomsterkvast på døra hadde faktisk gjort nytten den. Ja, jeg vet jeg er barnslig og sikkert storforlangende. Men jeg føler jo at jeg ofrer en hel del når han tar videreutdanning i to år, mens jeg er låst til jobb, unger, hus og hjem. Da blir det ekstra viktig for meg å bli satt pris på, ikke bare tatt for gitt.... Er jeg urimelig om føler det sånn ?
Rampongi Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Heeelt enig med deg. Men ta det opp med gubben, så han er helt klar over hva du vil ha og ikke vær sur frem til neste morsdag De er så himla treige de mannfolka at de må ha det inn med tskje.. Du er ikke urimelig, jeg hadde blitt kjempesur!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Synes ikke du er storforlangende.. Men jeg har lært meg at morsdag ikke taes så seriøst her i gården. MEN så kom mannen og Iris opp til meg med hjemmebakte kanelboller=) Ja, som han hadde bakt!!!! Var helt i sjokk! Jeg hadde nok blitt skuffet om jeg ikke hadde fått sovet lenge den dagen (også fordi vi har annenhver dag i helgene) Men jeg synes det er lov å være litt skuffet =) Si til han hva du føler, han kan ikke gjette =)
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Enig med deg, jeg hadde blitt skuffet ... (er skuffet over min jeg også, så vet litt hvordan du har det).
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 NEI er et veldig bra ord. Man kan faktisk si at NEI, jeg har ikke kapasitet til at du drar på guttetur. Jeg har en litt for tung bør her hjemme. Videre så kan du si: Jeg trenger mer tid sammen med deg. Være kjærester. Jeg trenger også skryt for min innsats. Gjerne hver dag. Kommunikasjon med menn krever rene ord for penga.
BlåBlå Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2010 Turen ble bestilt tidlig i høst en gang, og da var ikke ting så overhengende her hjemme. Da kom han også stort sett hjem om torsdagen, noe han ikke har gjort siden november pga nytt studie. Og ja, jeg har sagt at jeg ønsker noen positive ord - men det faller liksom på steingrunn. Han hører hva jeg sier, men gjør liksom ikke noe med det. Ond sirkel dette her kjenner jeg....
Full house Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Uff.. Da hadde jeg også blitt skuffa, og jeg hadde nok sagt det også! Synes ikke det er urimelig å ønske og bli satt pris på hverken på morsdagen eller andre dager, jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå