Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Ja er jo ikke før klokka 23,men det betyr jo at jeg må legge meg tidlig! Og det vil jeg ikke...Får bare ligge der i senga og glo i mørket! Kan de ikke kutte den på dagtid? Idioter....
Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Lyse er strømleverandøren min
Dægern døtte Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 ...kan det ha noe med at folk vanligvis trenger strømmen på dagtid?
Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 Ja men jeg trenger det på nattestid,fordi det blir kjempekaldt her veldig fort,og har en forskjøla unge. Men fikk kledd han i ull nå når han la seg,så håper han holder seg varm....
Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2010 Og forøvrig så tenkte jeg ikke på at folk har behov for strøm på dagtid Kun fordi jeg synes det er kjipt å legge seg tidlig Og fryse...
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Helt enig med deg. De tar aldri hensyn til oss nattdyr.
Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2010 TAKK! For jeg er ett nattedyr,er født med lakenskrekk....sånn er det bare. Ser for meg at det er bedre om de stenger strømmen fra kl 10 til 14 ? For da kan jo folk dra ut av hus og gjøre ting,men nei...ta det heller på kvelden når jeg skal kose meg med data og serier på tv...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 hvor lenge skal strømmen være borte? jeg hadde ikke turt og sovene i dette været uten strøm. på dagtid kan jo folk velge og holde seg borte fra hjemmene sine om de vil. på natterstid blir alt mye mer komplisert
Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2010 Fra klokken 23 til kl 3...eller var det klokken 4 ? Lenge nok iallefall! For dette huset trekker masse,så det blir en kald natt :S De skal jobbe i ett sånn strømhus rett nedi gata her,hadde de tatt det på dagtid,så kunne jeg gjerne ha gitt dem boller og kakao,men NEI,nå kan de ha det så godt!
LilleBjella Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Hvis ikke nettselskapet får vedlikeholde strømnettet fra tid til annen, kan jeg love deg at det til slutt blir mørkt for en lengre periode. Og hvem skulle det gagne? En forkjølet liten gutt har det vel egentlig best i et svalt/kjølig soverom, fremfor i et elektrisk oppvarmet soverom? Og montørene som har vakt og som jobber ute i kulde natt etter natt, utsetter seg daglig for høyspenning for at du og jeg skal ha strøm i kontakten. Vennlig hilsen Lyse-ansatt:)
Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2010 Okay da,jeg gir meg Hehe,da ble det plutselig ikke så gale alikevel
Emma&Adrian Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. februar 2010 Og ja,han har jo godt av ett avkjølt rom,men LITT varme bør han jo ha,du aner ikke hvor kaldt det blir i denne leiligheten Men han får sove inne med med,problem løst
sjøsamen Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 åh de montørene som utsetter seg for høyspenning har da valgt jobben sin selv.... (bare må kommentere det, for jeg synes ikke synd på de som er i en risikojobb... hilsen ei som sjøl jobber i et risikofylt yrke)
LilleBjella Skrevet 24. februar 2010 #15 Skrevet 24. februar 2010 Det er ikke synd på de nei. Og ei heller på deg. Men det går an å prøve å huske på at de faktisk gjør en viktig, nødvendig og farlig jobb. Vise litt respekt. Når man selv sitter å syns synd på seg selv fordi man må legge seg "tidlig" en kveld, så syns man kanskje mindre synd på seg selv når man tenker at montørene der ute gjør en viktig, kald og farlig jobb?
Emma&Adrian Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 24. februar 2010 Kan man ikke få lov å klage litt?
mandapus Skrevet 24. februar 2010 #18 Skrevet 24. februar 2010 hjelper det hvis jeg sier at når lyse skulle kutte strømmen hos oss i noen timer så skjedde det aldri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå