Gå til innhold

Flere som er så glemsk som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker aldri filmer jeg har sett, så hver gang jeg ser en film er den som ny for meg om det er noen mnd eller år siden jeg så den. Jeg kan iblant huske filmer jeg har sett flere ganger.

Jeg og samboeren kan bli enige om noe ang barneoppdragelse. Jeg syns det höres kjempelurt ut og neste dag har jeg helt glemt både det og samtalen. Jeg husker ikke engang at det var noe jeg skulle huske. Jeg skriver huskelapper til meg selv og glemmer å se på dem. Selvom jeg har huskeliste i butikken kan jeg glemme noe.

Jeg glemmer saker jeg sier til barna. Jeg glemmer å ringe venner eller familie. Osv, osv!

Derimot legger jeg ikke så ofte fra meg ting så de blir borte, akkurat det klarer jeg oftest å holde styr på.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....Da jeg leste innlegget ditt kom jeg til å tenke på dem som glemmer barnet sitt i bilen.

Skrevet

Jepp, kunne skrevet innlegget selv.

Utrolig glemsk, og det er ganske plagsomt og pinlig. Noen som har blitt kurert som har noen tips??

Skrevet

Nja, litt....

Glemmer filmer, men synes de virker litt kjent etterhvert...

Barneoppdragelsen klarer jeg å huske på, glemmer ofte løfter " det skal vi gjøre" Er så skamfull når jeg kommer på det og prøver selvf å kompansere.. Mitt eldste barn har løst problemmet ved å minne meg på det flere ganger og hvis jeg sier at jeg husket det får jeg " Men du pleier jo å glemme mamma" Gremmes...

"Ja, jeg skal gjøre det for deg jeg" Den glemmer jeg ganske ofte!

Glemmer å ringe venner og familie innimellom, "det må jeg husker" og borte blir det..

Husker fødselsdager til de fleste inntil 14 dager før, da glemmer jeg hele datoen og alt, kommer på det noen dager eller uker senere... OBS!

Jeg har også stort sett oversikt over hvor ting er, eller hvor jeg skal lete i tilfelle ting blir borte..

Er det noen kur for oss???

Skrevet

Det forstår jeg, men de har jeg oversikt over. Jeg husker det aller viktigste. Jeg husker hvor jeg bor og hvem jeg bor sammen med;) Så ekstrem er jeg ikke.

Men jeg merker på jobben også om noen sier "kan du si til x at blabla". "ja". Ehm, nei, det glemte jeg visst...

Jeg tror det kan väre fordi jeg er en tenker istedetfor prater. Jeg tenker veldig mye og prater veldig lite. Tankene som blir skapt er flere enn de som kommer ut så det blir litt overbelastning der inne ;)

Men det er fryktelig slitsomt og veldig flaut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...