Gjest iliis Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Den viste at jeg IKKE hadde hatt eggløsning denne mnd. Dette er første gangen jeg har skjekka om jeg har hatt eggløsning. Hva i alledager skal jeg gjøre nå?? Må jo ha eggløsning for å bli gravid! Skal tilbake imorra å ta en ny prøve.. Ihåp om at egløsninga mi var "forsinket".. Gynecologen som anbefalte det. Noen andre som ikke har hatt eggløsning?
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 går du på pergokur da eller? tror det er mange som ikke har el,å mange som har noe som hetet pcos(om d er rett skrevet) som gjør at de ikke har eggløsning av seg selv å derfor må få hjelp til å få eggløsning ved hjelp av pergokur eller andre løsninger. lykke til;)
Gjest iliis Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Ja, jeg glemte å si at jeg har pcos ja.. Men siden jeg fikk regelmessig mensen tilbake (og trodd jeg har "kjent" eggløsninga) så syntes jeg at dette var en trist beskjed å få Men vi får se om jeg har eggløsning på neste blodprøve. Krysser fingre. Ellers må jeg sikkert gå på pergo. Usj:( Takk for svar!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 oki,jeg går på pergokur nå å syns det har gått kjempefint..bare skuffa av at spiren ikke satt på første doble kur,men men det kommer flere mnd. å kanskje du er heldig å at blodprøven imorgen viser at du har hatt el? du vil ik begynne å teste me elstester så du veit når du har d? good luck:)
..snøklokke.. Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Håoer det snur fort for deg! Og pergo må du jo selvsagt få hvis du ikke får el. Jeg fikk pergotime begge ganger vi har fått barn, første gang dobbel kur og andre gang trippel. De satt på et par pp begge gangene. Nå prøver vi av oss selv, siden jeg har beg å få el inimellom. Lykke til!!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 flott å høre mumintroll at du har blitt gravid på pergo å at det skjedde ikke første men etterhvert,da får jeg litt mere håp igjen:) lykke til med prøving:)
Gjest iliis Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Åh, håper egentig at jeg får pergo med en gang jeg. Nå begynner jeg å bli lei! hehe..Så kanskje det får fart på ting her. Har jo gått veldig bra med dere! Håper det ordner seg for allemann:)
..snøklokke.. Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 På dobbel kur tog det to kurer. Når vi skulle ha andre barnet fikk jeg trippel og da satt det på første forsøk. Det følger en del innvendige ul og blodprøver med i prosessen, og det er veldig slik at nå må dere ha sex hver dag denne uken, for nå løsner egget om et døgn og to.. Hehe.. Så det kan bli litt mekanisk. Men et er jo verdt det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå