Gå til innhold

Kan utroskap være positivt for forholdet? Ønsker erfaringer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det ikke bra m sambo. Altså ikke noe bråk eller sånn men kort fortalt: han snakker ikke, diskusjoner hater han. Han kan dra ut m kompiser, og når det sjer kommer han aldri hjem før etter et par dager. Han er lat, aldri initiativ til noe. De størst problemene har kommet etter jeg begynte å jobbe etter siste barnet for halvt år siden

Har truffet min eks igjen. Han kommer alltid til å være min store kjærlighet.

Ingen planer om å gå fra sambo, men livet med han er så usigelig kjedelig.

Tenker mye om dagen, har lekt med tanken å besøke min eks for å snakke med han. Er så utrolig koselig å prate med. Jeg har en taus sambo, dog veldig snill.

Men redd for at det vil gå galt da spenningen mellom oss er til å ta og føle på. Tenker at det vil være positivt for forholdet mitt å treffe han innimellom.....Uff...

Ingen vits å komme med fordømmende svar her. Har aldri i mitt liv vært utro, er i slutten av 30 åra.

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle din utroskap være positivt?

Ville heller brukt min energi til å kommunisere med typen enn med x-en. Mulig han ene er taus og lat. Men forlat han da før du begynner med x-en.

Skrevet

Jeg har vært utro, og det jeg lærte av det var at det kommer aldri til å skje igjen. ALDRI! Det er rett og slett ikke verdt. Hvis du har et dårlig forhold med din partner så lurer jeg på hvorfor du ikke går fra han? Da er du fri og frank til å gjøre hva du vil. Det har jeg gjort da jeg var i et dårlig forhold, man lever bare en gang så hvorfor kaste bort tid på en mann man ikke fungerer sammen med? Han kan sikkert være en fantastisk mann for noen andre selv om ikke dere har det bra sammen, ikke hold han på pinebenken og vær utro, det vil bare gjøre vondt verre.

Skrevet

Du har det ikke bra med samboeren din, og nå vurderer du å være utro.... Trenger du en teskje, for å skuffe inn det du selv sier? Hvorfor i alle dager fortsetter du da forholdet? Jævlig respektløst ovenfor samboeren din, egoistisk i forhold til eksen din, og feigt av deg hvis du holder på sånn! Makan til tiltaksløshet, ta et valg og stå for det. Kan ikke både "slippe" å ta et oppgjør med samboeren din, og samtidig starte et forhold til eksen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...