♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Leah vil ikke ta smokken, har prøvd alt og alle. I forskjellige størrelser +++ Men nei hun vil ikke ha. Fikk noen smokker i dag av ei vennine, så skal prøve den. Men i dag så sover hun bare, så får ikke teste før hun våkner til liv hehe Men noen som har opplevd det samme, men som plutselig tok smokken. Og evt hva gjor dere?? Emilie tok smokken med en gang og var jo bare heilt fantastisk med den smokken!!!
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Har du forsøkt å duppe smokken i sukkervann? Det er nammis...hehe
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Har ikke prøvd med sukkervann, men med malt. Og det er ikke så stor suksess det heller.. hehe
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Nei, det er ikke så enkelt Vi strevde litt med å få jenta vår til å ta smokken, men det gikk til slutt! (takk og lov for det...hehe)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 nei skal ikke være enkelt hehe... håper hun vil ha den smokken som jeg fikk av vennina mi i dag får prøve når hun har lyst å være våken
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Ikke for å være frekk eller noe, men MÅ du få henne til å ta smokk av en eller annen grunn? Eller sover hun greit nok uten? Jeg bare tenker at det er ikke bare bare med den smokken heller synes jeg da... Er ikke så moro å løpe ut og inn av rommet hele natta for å putte smokken for å si det sånn (men det vet du kanskje siden du har ei fra før ) Hvor gammel er hun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå