Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Vil gjerne belønne innsatsen, men ikke "overbetale" han eller..
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Masse ros, å en 50 lapp
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 en klapp på skuldern og en klem og en gobit eller 10 er flink 6 åring:)
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Jo, litt for mye egentlig! 20 kr da? Men husk å gi masse ros, å vis at det blir satt pris på at h*n hjelper til hjemme Da blir det nok mere hjelp å få framover
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jeg mener ingenting,fordi dette ikke var motivasjonen til barnet. Tenk så flott at barnet hadde lyst til å gjøre dette uten at han hadde blitt bedd om det. Tror ikke barnet ser på dette som en jobb,men gøy å få hjelpe til. Tror at en ved å betale dreper lysten til å gjøre det av egen fri vilje,for da gjør barnet det for å få penger neste gang,ikke bare fordi det har lyst. Du flytter fokuset til barnet,hvis du skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Det er vel ikke en bikkje det er snak om?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 ha haha...jeg må le av bikkje forslaget. Hva med å lage favorittretten til middag? Jeg kommer ikke til å gi mine barn ukepenger for sånne ting. De skal lære seg å bidra uten å ha penger for det. Min datter hjelper masse til hjemme som den største selvfølgelighet.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Skal dra frem filla neste gang... Lurt!! Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv... Han fikk en kombinasjon av yndlingsretten sin, sjokoladepudding til dessert og 20 kr ( som han redde fra støvsugeren selv) Selvfølgelig MASSE ros og mange tusen takk for at han hjelper mamma uten å bli bedt om det.. Han ble så glad for "alt" han fikk at han ryddet av bordet og tørket av ( litt bløtt, men men ) fordi han "bare er snill gutt" ( hans egne ord... ) Neste gang han kjeder seg så blir det vårrengjøring i heimen...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 Lurt, barn elsker å få lov til å hjelpe til hjemme.
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 Jeg stemmer for alt der, bortsett fra pengene. Det kan fort blir for mye og at han til slutt forventer klekkelig betaling for hvert eneste løft med armen. Og jeg ANTAR at 50 kr lengre oppe her var en spøk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå