Gjest Skrevet 28. februar 2010 #26 Skrevet 28. februar 2010 Lillebie, så morsomt nick Vi har en liten lekebie hengende over stellebordet som vi kaller lillebie Det er vår datters favorittleke! Hun kan ha lange "samtaler" med den bien..hehe.. Hvordan hun ligger an utviklingsmessig vet jeg ikke, er min første så aner ikke hva som er normalt! I følge helsesøster er hun veldig sterk i kroppen, og det er jo ikke så rart så mye som hun har skreket og vært våken Hun har hatt god kontroll på hodet siden hun var nyfødt og løfter det høyt når hun ligger på magen Ellers plaprer hun ganske mye og er utrolig nysgjerrig! Søvnrutiner finnes ikke, helt umulig å gjennomføre så lenge hun plages med kolikk! Samme hvor trøtt hun er, får hun ikke sove om magen verker...stakkars liten! Sitter nå i gyngestolen med jenta tullet inn i et pledd..Hun har vært urolig og grått i hele dag, så ser for meg at det kan bli en lang natt...jaja, forhåpentligvis går det over snart! Ha en fin kveld
lillebie på`n igjen Skrevet 28. februar 2010 #27 Skrevet 28. februar 2010 hehe så morro - vi har og en liten bie som henger over stellebordet som vi fikk i liberopakken eller noe - den er en av favorittene her i gården også ) ( men den har ikke samenheng med nicket hehe)
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #28 Skrevet 1. mars 2010 Vi fikk også denne bien i liberopakken, så da er nok biene våre i slekt
♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 1. mars 2010 #29 Skrevet 1. mars 2010 jepp jepp her er enda en desembermamma. Ser ut som om min gullklump er den "eldste " her, født 1 desember.. her går det bare fint, lillegull er faktisk 3 måneder idag og skal på kontroll på onsdag og få vaksine.. Her sleit vi også med ammingen i begynnelsen og var på vei til å gi opp da jeg fikk hjelp på ammepoliklinikken, anbefales..Ellers så står vi opp kl 7 og får storesøsken på skolen, så en hvil på 1-2 timer, våken ca 1-2 timer før han sover 2-4 timer i vogna inne eller helst ute. Har en litten dupp igjen på ettermiddagen i 17-18 tiden og legger seg i 20-21 tiden. får 2-3 måltid om natten. Koselig å høre om andre som har babyer som er født i samme måned,,
Nordlandnøtta Skrevet 1. mars 2010 #30 Skrevet 1. mars 2010 Hei A9 med november-baby.. For å skifte nick går du på brukerinformasjon når du har logget inn her, da kommer informasjonen du skrev da du registrerte deg første gang... Litt klønete skrevet men,., håper du forstår og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå