Elskeråværemamma Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Småen nekter å spise den vi har kjøpt!!
Stjerna mi<3 Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 ikke mais grøten, den smaker DRITT! den med banan og risgrøt er best, men den havre, eller hvete husker ikke hvem det var er veldig gode..
Nangiliama Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 vi har kjempesuksess med hirsegrøt fra holle:) kjøpes på helsekost og tilberedes med mm eller mme. - syntes den smaker ganske godt selv også, så skjønner godt at poden gaper og gliser:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Vi har prøvd HIPP økologisk risgrøt med banan og persika (eller hva det nå var). Den er hun kjempeglad i. Vi har også prøvd NESTLE risgrøt og den var like god den!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Nestle sin risgrøt med banan og Hipp sin risgrøt med banan og fersken er de to beste
tappancs Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Det kommer an på hva barnet spiser. Spiser h*n morsmelk ellers, ville jeg kjøpt hirsegrøt fra Holle og tilberedt med mm. Er det mme som er i bruk, og Småen tåler fint, så kan man velge mellom flere alternativer. Vi har brukt hirsegrøt og jeg har tilberedt det med mm før 6 måneders alder. Les innholdsfortegnelsen, og velg bort det du ikke liker. Jeg likte ingentingen av det som selges i vanlig butikk :S Men Småen her spiste mm bare, så jeg kunne være kresen
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Lillegutt på 5 mnd liker Hipp med banan og fersken best :-)
Propellll ♥ Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har bare prøvd en type grøt (etter anbefaling her inne vel å merke) og den går ned på høykant! Liker den kjempegodt. Nestle sin maisgrøt. Blander med mme.
p-in-the-snow Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 her liker han kun nestles maisgrøt som blandes med mm. likte ikke risgrøten med banan. kanskje fordi det ikke var noe mm i den?!
Strandloppa og lillebror Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Jeg vil anbefale maisgrøt som den aller første grøten. Bland den med masse morsmelk eller mme og bare litt grøtpulver i begynnelsen, så blir ikke overgangen så stor. Risgrøten med banan fra nestle er veldig søt etter min mening.
Søndagsbarn Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 Maisgrøt fra nestlè (som blandes med mme) Prøvde risgrøten først, men etter en drøy uke nektet han å spise mer av den. Nå gaper han mer enn villig til maisgrøten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå