Gå til innhold

Hjertet slår fortsatt, lettet nå ja....

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Så var UL nr 2 overstått og på nytt var det gode nyheter! I dag så jeg selv at hjertet slo som bare det og spiren har vokst siden sist, alt ser fint ut nå, 8 uker imorgen!

Også vært hos akupunktør som bla. setter kvalmedempende nåler på meg, måtte love å ikke få hetta om kvalmen forsvinner med andre ord! Da er det bare å nyte gode nyheter i 1 uke til, og håpe fastlegen vil gi meg videre sykemelding i noen uker til når jeg skal til han på mandag.

Litt lavere skuldre nå ja! :o)

Fortsetter under...

Utrolig flotte nyheter - gratulerer med nok en overstått uke! :) Bankende hjerte og 8 uker på vei, det ser lovende ut... :)

Jeg husker selv for en deilig følelse det var å få komme på UL-kontroll hver eneste uke, og i tillegg få positiv tilbakemelding. Etter hvert kjenner man jo liv i magen hver eneste dag, og da slipper man å være kjempespent foran neste kontroll, for man kontrollerer jo selv hele tiden! :)

Og ikke bare håp at legen skal gi deg sykemelding i neste uke, forlang å få det dersom du føler for det. Det føles så godt å vite at man gjør alt man kan for at det skal gå bra.

Takk søte dere!

Har lavere skuldre nå ja, nyter at det er gode nyheter og prøver og ikke tenke på "alt som kan skje". Brystene mine er ganske ømme, synes det er et mer behagelig symptom enn kvalmen.

Jeg har jo gått og trodd jeg er i uke 9-10 fordi jeg aldri har hatt blødninger, men aldri sett utvikling og hjerteaktivitet frem til uke 8 nei, så det er ny rekord! 4 uker i dag siden jeg tok positiv test, aldri har 28 dager gått såå sakte, ukene flyr jo som regel avgårde.

Skal få til et par uker til med sykemelding tror jeg, crinonen gjør meg veldig trøtt ser ikke helt at det er praktisk i barnehagen og sovne stående. Så er det jo påske og forhåpentligvis vår i sikte, det gjør påkledning etc mye enklere.

Ha en fortsatt fin uke!

Så koselig å høre!

Jeg var på UL i går, ble dessverre satt tilbake to uker, så i stedet for 9+2 så er jeg visst 7+5, det er kjipt, men jeg så i hvert fall et bankende hjerte der inne.

En annen ting som er dumt med å bli satt tilbake er at det blir lenger periode med Crinone og lenger periode med kvalme.

Men jeg er fortsatt gravid så skal ikke klage på denne forferdelige kvalmen.... :P

Annonse

Hurra! Jeg er i samme situasjon og har idag - for første gang - fått oppleve hjerteslag på første UL 7+1. Men etter 3sa og 1 ma er det vanskelig å slippe gleden løs.... Men - ny rekord - aldri vært liv så lenge som nå!

Også her går det i akupunktur, progesteronstøtte, blodfortynnende mm. Har vært 100% sykemeldt fra innsett til nå, håper å være i det minste gradert sykemeldt fram til uke 12...men sist jeg var hos fastlege var det ingen tvil - jeg skulle bare ta det med ro jeg, blir spennende hva hun sier nå!

Ønsker dere alle sammen lykke til! Vi fortjener å komme i mål!!!

Gleden over tidlig svangerskap sitter nok litt lengre inne for oss som er på dette forumet ja, naturlig nok! Men synes mange av oss har gode nyheter og bra fremgang nå da, det gir håp! Måtte måned 10 i år 2010 bli en fin tid for oss alle (jeg har postnummer 2010 også, nesten så jeg blir overtroisk her! :o) )

Hatt en skikkelig slækk dag i dag, virker som det er ganske utmattende med dagene med sjekk, er utladet etterpå. Men har jo ikke noe jeg skal rekke akkurat nå, så det blir full avslapping på sånne dager! Krysser fingre for oss alle, klart vi fortjener det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...