Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har fått solgt min brukte Simo Duo og kjøpt meg ny TFK :-) Enig med det mange sier at det er mange glidelåser og lommer som gjør den mindre pen en EW og MB. Men siden jeg får håndbrems (jeg kan imponere gubben med..) og justerbart fotbrett får jeg tåle det. Veldig fornøyd! Nå er spørsmålet om jeg skal selge min Teutonia Prestige eller beholde den til en evt første vogn til barn nr 2... Tenke tenke..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 hvor kjøpte du tfk'en? Er det noen forhandlere her i nærheten??
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Babble på Elverum og Engler og Cowboyer på Gjøvik fører TFK. Ingen på Hamar. Jeg fikk best pris på Gjøvik, så kjøpte der. Ikke strålende pris, men ok. Ufattelig god å trille og gutten koste seg stort da jeg prøvde den. Så klarte ikke vente på bedre tilbud... ;-)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 hva kosta den? Hmm.... Jeg kunne tenke meg en mindre vogn enn emmaljunga edgen, men gubben synes det er så dyrt... Jaja... Får holde ut en stund til...
Lykke X 4 Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Gratulerer med ny vogn du får en vogn som vil vare hele vognperioden
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2010 Har sendt deg PM :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå