Gå til innhold

Lurt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert på hvor dum samboern er noen ganger. Jeg må passe blodsukkeret pga glukoseintoleranse, så om jeg ber ham kjøpe frukt eller noe med litt sukkerinnhold når det er hans tur til å handle ler han av meg og kjøper gulrøtter i stedet...Og hva tror dere han serverer til MIDDAG? Jo risgrøt med kanel og sukker...Hæ? Er det seriøst middag i noen andres hjem....? Blæh, da ble det brødskiver til dette måltidet også og sur gubbe fordi jeg ikke risikerer diabetes for ham....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Dere har seriøse problemer og burde gå i terapi. Hver dag.

Skrevet

Hva med å finne frem informasjon om diabetes å la han lese? Kanskje han forstår hvorfor det er viktig at du spiser rett, og hvorfor du ikke bør spise enkelte ting. Virker ikke som han har forstått det.

Skrevet

Så handle selv da dersom det er så ille!! Selv om du går rundt å tenker på diabetesen din hele tiden kan du ikke regne med at han gjør det!

Skrevet

Risengrynsgrøt er god middag det:)

Skrevet

EH, kan du ikke lese? Skrev jo at det var hans tur, det kan vel ikke være min tur hver dag? Jaja, om du mener det er kult å få servert sukkerbombe av en som vet at du er i faresonen for diabetes, så deg om det. Hos deg er vel ikke hensyn til samboeren nødvendig, men sånn hadde jeg ikke lyst til å ha det hjemme hos meg..

Skrevet

Åh, herrejemini dette må være tull - du kan ikke være SÅ dum HI? Hvor fant du denne premiedusten? På nasjonalt møte for premieduster?

Skrevet

Kunne du ikke bare ha spist grøten uten sukker da ?

Skrevet

mamma`n til william:) :

Det hadde iallfall vært mye lurere av HI enn å skrive dette innlegget :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...