Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #26 Skrevet 23. februar 2010 Ydmyke mannen?? Vel, her i huset er det han som kjøper inn det han har lyst til å glede meg med.. Han elsker å bruke store dildoer på meg, og se meg vri meg i orgasme etter orgasme.. Jeg trenger det ikke, for jeg kommer av mannens helt normale penis også, men det at jeg kommer av en dildo tenner han veldig! Ikke spør meg hverfor..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #27 Skrevet 23. februar 2010 17.52..han tenner vel på peniser slik som du.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #28 Skrevet 23. februar 2010 Hehe, noen som er litt bitter og misunnelig for at mannen ikke er særlig kreativ av seg på sengefronten? Huff HI, ikke lett det der. Men du kan trøste deg med at når han en dag mister sin manndoms kraft, så kan det jo hende at du kanskje får kjøpt deg ditt eget skinnende leketøy
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #29 Skrevet 23. februar 2010 Hehehe.. De med mye stæsj er IKKE de kreative. Kanskje de kreative som ikke trenger det. Vi har isbiter i frysen, skjerf i skapet, krem osv. Koser oss :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #30 Skrevet 23. februar 2010 Nææ, det tror jeg ikke han gjør.. Tenner nok på å se at dama hans har det deilig!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #31 Skrevet 23. februar 2010 Og forskjellen å leke med ting man har i hjemmet og ting som man kjøper på kondomeriet er? Er du virkelig så ensfoldig at du trur at man kun er kreativ i sengen hvis man har klart å finne en ny mening med en ting som man har liggende hjemme til enhver tid? Man skulle tru at det var en gjeng drittunger som satt og diskuterte, ikke en gjeng med voksne kvinnfolk. Latterlig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #32 Skrevet 23. februar 2010 Jeg er voksen. Sluttet å kjøpe leker når jeg var 12 hihihi.. Nei.. Får gi meg når leken er god. Tøyser bare litt med dere. Morsomt å provosere en tirsdag ettermiddag. Men en ting har jeg funnet ut. At de venneparene med mest sex-utstyr er de som sliter mest i senga. Dette har vi funnet ut med å synkronisere skrytesamtaler fra mennene til min mann med sytesamtaler damene har med meg. Takk for meg og en spennende diskusjon. Smask!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #33 Skrevet 23. februar 2010 Lurer på om du rett og slett er litt misunnelig jeg, Hi:) Jeg har skuffen full av stash, men det er langt fra svære dildoer pga manglende orgasmer. Det er masse forskjellige saker, som små vibratorer, klitorisklemme, uniformer av ymse slag, en liten søt pisk, håndjern....ja, you name it. Dette er noe vi med største selvfølgelighet bruker sammen. Og om jeg er alene en dag, er det jo hyggelig å ha noe annet enn sine egne fingre da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå