linaa Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 jeg å min samboer har prøvd i snart 1 år.. nå har jeg gjort ett innkjøp av clearblue fertilitetsmonitor , håper den vil hjelpe meg framover. noen som har erfaring med den ? flere med ikm 1 mars ?
lunaluna Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har brukt den og ble gravid første mnd det var mulig, men jeg hadde en sa i uke 5.. Nå prøver vi igjen med monitoren og håper på det beste! Ps vi ble gravid i 12pp (1 pp med monitor)
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Vi brukte 11 mnd på å bli gravid første gangen, men endte dessverre i ma i uke 10 i januar. Så jeg gikk også til innkjøp av en fertilitetsmonitor, fordi jeg har uregelmessige sykluser. Jeg bruker den nå for første gang. Den har påvist både høy fertilitet og maks fertilitet. Veldig spennende! Så nå venter vi bare på å kunne ta en graviditetstest om 1,5 uke;-)
LabbogLine Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Hadde en exu i november 2007, gikk til innkjøp av fertilitetsmonitoren etter det. Ble gravid på første forsøk med monitoren i mars 2008, og foran meg her sitter jenta mi på 15mnd:) Så må vel si at jeg hadde full suksess med den ja:) kunne forresten tenkt meg å selge den dersom noen er interessert:)
LabbogLine Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Beklager HI, var kanskje litt dårlig gjort å legge ut "salgsannonse" i tråden din:) tenkte ikke over det før nå, beklager:) masse lykke til alle prøvere både med og uten monitor!
linaa Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2010 takker for svar ;D gleder meg til å begynne selv.. bare venter påå å få trykt på "m" knappen ;D
Lilledrøm Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Kunne vært interessert i den monitoren,, send meg en meld i postkassen min, Kommer ikke inn på din profil her )
mov:) Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 jeg bruker den. Brukte den for 1.gang januar 2010, og brukte den nå i februar (altså 2 pp) så nå går jeg å håper på at tanta ikke kommer neste uke:) Har uregelmessig syklus,så er genial den moniroren, den sier liksom i fra om alt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå