Gå til innhold

clearblue fertilitetsmonitor ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg å min samboer har prøvd i snart 1 år.. nå har jeg gjort ett innkjøp av

clearblue fertilitetsmonitor , håper den vil hjelpe meg framover. noen som har erfaring med den ? flere med ikm 1 mars ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den og ble gravid første mnd det var mulig, men jeg hadde en sa i uke 5.. Nå prøver vi igjen med monitoren og håper på det beste!

Ps vi ble gravid i 12pp (1 pp med monitor)

Skrevet

Vi brukte 11 mnd på å bli gravid første gangen, men endte dessverre i ma i uke 10 i januar.

Så jeg gikk også til innkjøp av en fertilitetsmonitor, fordi jeg har uregelmessige sykluser.

Jeg bruker den nå for første gang. Den har påvist både høy fertilitet og maks fertilitet. Veldig spennende!

Så nå venter vi bare på å kunne ta en graviditetstest om 1,5 uke;-)

Skrevet

Hadde en exu i november 2007, gikk til innkjøp av fertilitetsmonitoren etter det. Ble gravid på første forsøk med monitoren i mars 2008, og foran meg her sitter jenta mi på 15mnd:) Så må vel si at jeg hadde full suksess med den ja:) kunne forresten

tenkt meg å selge den dersom noen

er interessert:)

Skrevet

Beklager HI, var kanskje litt dårlig gjort å legge

ut "salgsannonse" i tråden din:) tenkte ikke

over det før nå, beklager:) masse lykke til alle prøvere både

med og uten monitor!

Skrevet

takker for svar ;D gleder meg til å begynne selv.. bare venter påå å få trykt på "m" knappen ;D

Skrevet

Kunne vært interessert i den monitoren,, send meg en meld i postkassen min, Kommer ikke inn på din profil her :))

Skrevet

jeg bruker den. Brukte den for 1.gang januar 2010, og brukte den nå i februar (altså 2 pp)

så nå går jeg å håper på at tanta ikke kommer neste uke:)

Har uregelmessig syklus,så er genial den moniroren, den sier liksom i fra om alt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...