Gå til innhold

Statusoppdateringer facebook om skryting av ungene sine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå lei enkelte folk som HELE tiden skal skryte over ungene sine på statusoppdateringen. Gjerne 4-5 eller flere ganger for dagen! Skjønner jo at de er glad i barna sine, men er da måte på...

er det bare meg som irriterer meg over dette ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei av det jeg også. Noen lever visst hele livet sitt gjennom barna. Kjedelige folk!

Skrevet

Det verste er når folk forteller om ungenes avføring i ukesvis. Forstoppet, ikke forstoppet osv.. i detaljer... Da himler jeg mye med øya altså...

Skrevet

Når jeg oppdaterer på FB, så skriver jeg stort sett om barna mine, eller om noe vi har gjort sammen med dem. Men så kan det gå 14 dager mellom hver oppdatering

Synes det er mere irriterende om de som hele tiden skryter av hvor flinke de er til å rydde, stelle og jobbe... Ehh.. er ikke det noe alle gjør da?

Skrevet

Verre å skryte av seg selv eller legge ut om intime detaljer fra parforhold. Slettet ei som hele tiden bare skrev om den elskelige herlige nydelige deilige kjæresten sin.

Da vil jeg heller lese om mine venners barn.

Alle mødre har det beste barnet, HI.

hilsen myrsnipa

Skrevet

Legger aldri bilder av barna på FB.

Hilsen nok en myrsnipe

Skrevet

Mye som er værre enn å skryte av ungene når det gjelder FB status.

Jeg syns folk som kun har negative "jegsynssåsyndimegselv" statuser hele tiden er helt tragisk.

Skrevet

For ikke å snakke om ...... Hva betyr det egentlig?

Skrevet

17:22 mange nek som tror at det er safe fordi de er i mapper hvor bare fenner kan se.Bilder kan komme på avveie uansett..Og fb eier også bildene du legger ut.Selv om du sletter dem.Og det kan umulig være bra!Synes det er uting uansett om de har klær på,selv om det er værre uten selvsagt..

Har ei venninne som bedyret at hun ikke skulle legge ut bilder av ungen sin på nettet.Kommet bare fler og fler nå.

Legger heller ikke ut bilder av ungene mine på fb,eller andre steder.

Ang statuser.Er ikke mye plaget med barneskryt fra mine venner på fb.Av og til er helt ok.

Jenny

Skrevet

Jeg vet at det er millioner av bilder lagt ut på FB. Mine er beskyttet, fordi jeg kun lar venner se dem.

Og jeg går ikke rundt og tror at eieren av FB er så forbasket interessert i akkurat mine unger.

Jeg synes det dummeste er folk som legger ut festbilder. Alkoholen flyter, alle ser dritings ut, og lite flatterende. Dette ligger på nettet klar til kopiering av hevngjerrige ekser, som bruker det mot dere om noen år.

For ikke å snakke om når disse uvitende individene skal søke jobb. Bilder er lette å få tak i for en arbeidsgiver når profilen er åpen. Og hvem vil ansette ei som legger ut tusen dritafulle festbilder og sussetrynebilder av seg selv?

Skrevet

17:41 Ja at andre bilder også kommer på avveie er sant.

Også av ungene dine kan komme på avveie skjønner du!Og siden FB eier bildene dine er du ikke trygg.Samma hvor mye du holder fast ved at det er bare venner som ser bildene.Folk får tak i det de vil.Mange datakyndige her i verden.

Og all den oppdateringen på FB om hva dere gjør på da og da,hva ungene heter,skole de går på og div andre rutiner.Da er det ikke vanskelig for en pedofil og finne akkuat DIN unge.Det må du tenke på!

En annen ting,hva om barna dine ikke vil eksponeres på internett da?

Skrevet

17.41:

Sjefer som skjønner at man ikke nødvendigvis er drita på jobb selv om man kanskje tar seg en fest en gang i blandt???

Men jeg legger ikke ut sånne bilder av meg selv, og er enig i at det ikke er veldig sjarmerende, men ser ikke hvorfor det skal ha noe med ansettelse å gjøre.

Skrevet

Skryt gjør meg ikke noe. Det er koselig. Men de aller fleste på min facebook klager for det meste over tenner, nattevåk, trass, oppkast, diare etc...Det er sykt uinteressant, med mindre det er formulert på en morsom måte. Noen klarer å få alt til å høres interessant og morsomt ut, andre er bare kjedelige. Eksempel på kjedelig status "Nå håper jeg jammen meg lillegutt sovner snart, han har jo vært våken i 3 timer allerede", så 45 minutter seinere "jammen meg våknet han ikke etter bare en halvtime:-( ". Et par for mange av denne typen og du er kjedelig

Skrevet

To jeg kjenner la ut bilder av mine barn uten å spørre først, hva tenker de med?

Skrevet

jeg har akkurat skrevet skryteinnlegg nr 2 for dagen av sønnen min :) Fordi han gikk 4 meter uten støtte, og det er en kjempebragd for ham pga dårlige ben:) Også har jeg skryti av at han sover så pent med skinnene sine i kveld, siden dette er veldig vanskelig for ham:)

Så jeg skryter ham opp i skyene når han er så flink:) Og jeg skryter av meg selv når jeg har nådd vektmål;)

Gjest Morn du
Skrevet

Men kjære vene, om det er noen du irriterer deg over, kan det fikses sånn at du ikke ser de på statusoppdateringer. Det er faktisk bare å skjule de, så kan du, om du vil, gå inn på profilen deres og se på oppdateringene der. Voila, et problem mindre i verden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...