Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Lurer på hvordan det vil gå med en aktiv 8 mnd gutt her hjemme. Jeg er skikkelig motivert,så d går nok bra, men blir spennende å se. Noen andre som har vært gjennom det samme?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 jeg har to barn.. en på 13 mnd og en på 4 uker... søkt 3 årig til høsten, lurer også på hvordan det skal gå.. må bare gjennom det.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg gikk 3 år på spl.skolen med to barn på under 4 år. Eldste begynte på skolen det året jeg var ferdig på skolen:) Gikk så bra atte! Men hadde heldigvis en mann som sto støttende ved min side:D
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Ernæringsfysiolog ja Hvordan visste du det? Jeg håper det går bra ja, har tenkt som så at det er bedre å få det gjort nå som han er så liten og før vi får flere barn. Blir nok ikke lettere med årene. HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Eneste 3-årige selvstudiet med bachelorgrad. Får du det dekket? Ganske dyrt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Er det enda ingen som har skjønt at det kommer til å bli en total overflod av ernæringsfysiologer i de kommende årene, og at det kommer til å bli helt håpløst å få jobb. Du, det å ta sykepleierskolen med barn er jo lettere enn å jobbe og ha barn... Humrer alltid godt når folk får det til å høres ut som en bragd.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Postordrestudier? De fleste foretrekker de som har gått på skole når de ansetter. Veldig vanskelig å gå jobb med selvstudier/postordrestudier. Vet det av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Nei sjefen min ansetter gjerne slike. Han mener at de som greier å fullføre det er lagd av solid matriale :-) For det er sannelig ikke lett!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Det er ikke alltid lettere med skole enn jobb.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Jeg ville aldri ansatt noen som har tatt nettstudier.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 Hvem er det som bryr seg om hva en sur husmor mener her inne? Er neppe sura her inne som HI blir å søke jobb hos anyway
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå