Gå til innhold

Imorgen begynner jeg på hjemmestudier, 3-årig bachelorgrad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det vil gå med en aktiv 8 mnd gutt her hjemme. Jeg er skikkelig motivert,så d går nok bra, men blir spennende å se. Noen andre som har vært gjennom det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har to barn.. en på 13 mnd og en på 4 uker... søkt 3 årig til høsten, lurer også på hvordan det skal gå.. :) må bare gjennom det.

Skrevet

Jeg gikk 3 år på spl.skolen med to barn på under 4 år. Eldste begynte på skolen det året jeg var ferdig på skolen:) Gikk så bra atte! Men hadde heldigvis en mann som sto støttende ved min side:D

Skrevet

Ernæringsfysiolog ja :) Hvordan visste du det? ;)

Jeg håper det går bra ja, har tenkt som så at det er bedre å få det gjort nå som han er så liten og før vi får flere barn. Blir nok ikke lettere med årene.

HI

Skrevet

Eneste 3-årige selvstudiet med bachelorgrad.

Får du det dekket? Ganske dyrt.

Skrevet

Er det enda ingen som har skjønt at det kommer til å bli en total overflod av ernæringsfysiologer i de kommende årene, og at det kommer til å bli helt håpløst å få jobb.

Du, det å ta sykepleierskolen med barn er jo lettere enn å jobbe og ha barn...

Humrer alltid godt når folk får det til å høres ut som en bragd.

Skrevet

Postordrestudier?

De fleste foretrekker de som har gått på skole når de ansetter. Veldig vanskelig å gå jobb med selvstudier/postordrestudier. Vet det av erfaring.

Skrevet

Nei sjefen min ansetter gjerne slike. Han mener at de som greier å fullføre det er lagd av solid matriale :-)

For det er sannelig ikke lett!!!!

Skrevet

Det er ikke alltid lettere med skole enn jobb.

Skrevet

Jeg ville aldri ansatt noen som har tatt nettstudier.

Skrevet

Hvem er det som bryr seg om hva en sur husmor mener her inne? Er neppe sura her inne som HI blir å søke jobb hos anyway :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...