Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hvor mange er det som faker orgasme ved samleie ?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Har faket en gang. Han hadde så liten tiss at det var som å kaste en pølse inn i Oslo Spektrum. Kjente ingenting og jeg ville bare at han skulle bli ferdig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Hehehe. Sikker på at det ikke var du som hadde glemt knipeøvelsene dine da? ;P
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 hahah har jeg opplevd også. LITEN tiss, serisøst, jeg kjente ikke en dritt. Trodde det bare var fylla. Men fikk bekreftet det noen dager etterpå edru tilsand.
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Haha, det må jo føre til et dritkjedelig sexliv? Er det ikke bedre å da fortelle fyren hva han kan gjøre anderledes, eller fixe det selv? (evt si at "dette her kunne du ikke, så du må nok gå hjem" ;P)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Haha! Seriøst, den var liten. Som en knapp med pels på. Syntes nesten litt synd i fyren... 15:07
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Ja, man lager jo ris til egen bak da. Kan jo ikke forvente at fyren skal bli bedre i senga eller noengang kunne gi en orgasme om man later som at alt er bra som det er. Hvorfor skal han gidde å gjøre noe annerledes om han tror det han driver med funker?
Lunapuna1985 Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 leste igjennom spørsmålet en gang til... trodde det handlet om hvor mange som HAR faket. Men jeg gjør ikke det nå lenger, men ja, det har skjedd...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 15:07 har vi hatt oss med samme fyr? hahaah
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Jeg faket hver eneste orgasme med eksen min, bortsett fra en gang, og det var min egen fortjeneste. Han var så opptatt av seg selv at jeg aldri klarte å slappe nok av. Han skjønte aldri hvorfor jeg ikke kom. Ser for meg det dumme trynet hans...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 Er ikke noe fan av faking av orgasme, da blir det jo aldri bedre. Og i et seriøst forhold, så bør man jo kunne snakke om slikt. Har ikke faket med min samboer.. Men jeg har faket med en x, var rett å slett for å bli ferdig.. Han var dørgende kjedelig i senga, og fikk meg aldri til å gå, tilslutt så faket jeg, bare for å bli ferdig. Var ikke lange forholdet for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå