Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg venter ennå i spenning etter å oppleve de ultimate yoga-opplevelsen: - hvor trekanten er behagelig å stå i - hvor jeg ikke tipper over som en sjøløve når jeg står i yoga-stillinger som krever balanse - hvor jeg kan med eleganse dreie meg fra den ene stillingen til den andre uten å høre at det knaker i gråtkvalte, dirrende ledd. Tro hvor lenge jeg må være Skrangle-Dorris som viser Pierre-Robert`en sin før jeg er Bendy-Dorris? Venter i spenning på svar fra yoga-utøvere.
Gjest sug lut Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Min hovedkonklusjon etter opptil flere runder med yoga er at det hjelper ikke at en sytråd og ei julepølse kan være akkurat like lange, du får fan ikke bøyd pølsa på samme vis - og bøyer du ett sted så er det nok for nå, mens sytrådinstruktøren til og med kunne bøye nakken i svanefasong. Jeg har jo ikke hals og nakke i hele tatt. Hatobjekt nr 1 er "solhilsen". Måtte djevelen hente den som oppfant solhilsen samt instruktører som sier at den beste måten å begynne dagen på er å ta en serie på 10-12 sånne. Ja særlig.
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Mhm... Kjenner igjen det ja. "For det er såååå forfriskende og stå i kobra i fem pust, etterfulgt at trekanten..:!"
Anne-B. Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg syns å huske at jeg hadde noen fremskritt på balansefronten, samt oppdaget jeg noen muskler jeg aldri har kjent før. Blant annet fikk jeg til (til slutt) å stå med hodet i bakken, hendene godt planta ved siden av og knærne oppå albuenel. Jeg holdt ikke mer enn 2 sekunder, men på det nivået jeg er på, holdt det til gull og vel så det. Platina.
Patetica fåkksi Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 *prøver hardt å se for seg den posisjonen men klarer ikke* Men, jeg syns Skrangle-Dorris med skrittsprekk virka morsom da, om ikke annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå