Gå til innhold

Voltaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått Voltaren av legen etter å ha slått ryggen, men jeg tåler smertestillende veldig dårlig, og blir helt dopa av f. eks Paralgin Forte. Er det noen som kan si meg hvordan de har reagert på Voltaren, for jeg vet ikke om jeg har lyst til å ta de om jeg blir svimmel og ør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk magesår... Tåler ikke dritten.

Skrevet

Ingen reaksjon (utenom betennelsesdempende da), de bør taes i forbindelse med mat pga faren for magesår

Skrevet

Ok, takk! Jeg får ta en og prøve :-)

Skrevet

ikke at jeg egentlig har noe god greie på medisiner og sånt, men når jeg fikk voltaren for kneposebetennelse og et leddbånd i en ankel, så forsto jeg det som at voltaren ikke er et smertestillende middel, men et betennelsesdempende middel? Gis for å behandle betennelser og skader i sener, sjelett osv. Jeg merket i hvert fall ingen smertelindrende effekt, bare at kneet ble bedre sakte men sikkert. Typisk idrettsskademedisin sa legen min, idrettsutøvere som driver og vrikker og vrir ting hele tiden får visst typisk voltaren. Kjenner et par som har fått det for senebetennelser også. Tror ikke jeg merket noen særlige bivirkninger, jeg. Men jeg har aldri brukt Paralgin Forte o.l., så vet ikke om jeg er lite følsom for sånt, da.

Skrevet

voltaren er et betennelsedempende middel, samt smertestillende. Jeg har en svært god effekt av voltaren, men den må taes sammen med mat, ellers så kan man få kraftige magesmerter.

Skrevet

Du skal ikke bli svimmel og ør av Voltaren, det er et betennelsesdempende medikament.

Paralgin Forte er jo noe heelt annet. Det inneholder kodein som gjør at man kan bli "rusa"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...