Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal ogang med spray og det søm hører til nå iløpet av mars/april blir vel det. Skulle få sendt alt av resepter og tid for kontroll og div i posten nå. Dette er mitt aller første IVF forsøk og har ingen barn fra før. Var til forsamtale i september i fjor. er veldig spent på alt og hvordan kroppen reagerer på hormonene.Har gått på tre pergokurer uten å ha merket noe særlig.

Kalrer liksom ikke å fokusere på så mye annet for tiden.. har vært mye nedfor, men nå som vi er igang så er jeg nok litt lettet. Føler at det er vår tur nå. 31 år begge to så klokken tikker..

Noen som skal igang i samme periode som oss?

Fortsetter under...

Hei, titinn!

Så spennende at dere straks er i gang med forsøk, da skjer det endelig noe! :) Vi er litt bak i løypa i forhold til dere, vi var til samtale på Ullevål i oktober. Men vi må vente med å starte til jeg har gått ned mer i vekt, og det er utroolig frustrerende å "vente" på. Særlig siden det går treeegt. :( Kjenner at mitt humør har vært uvanlig tungt en stund, jeg også, tror det er lett å bli nedfor i perioder av en slik prosess. Men nå er jo start rett rundt hjørnet for dere, så håper det øker optimismen og motet! Ønsker dere lykke til med første forsøk - måtte det bli full klaff! :)

Hei Siss75 og takk for det! Ja merker at tålmodigheten begynner å bli oppbrukt, og å gå å vente er ganske så psykisk utfordrende.... men snart er det deres tur også skal du se:)

Noen som vet når ca man får brev med resept/kontrolltime etter man har ringt inn mens? Trodde jeg fikk brev med engnag jeg siden jeg trodde at jeg skulle starte medisinering på en bestemt dag i syklusen......???

Hei hei.

Jeg fikk reseptene i posten i går, og skal starte opp med spray neste torsdag (på dag 20). Vi var på samtale i begynnelsen av desember.

Blir spennende dette da:) Krysser fingrene for oss alle som skal inn.

Jeg har en datter på 6år fra tidligere forhold. I dette forholdet har vi en provosert abort (2006) og en ex-u (2009). Ex-u etter pergo, og tre kurer etter det som ikke satt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...