Gå til innhold

Navnet Sol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker navnet Sol - og det er oppe til vurdering hvis neste blir jente :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alva la ut et inlegg på navnedebatten en gang der Sol var første navn i et av to dobbeltnavn de hadde på listen. Vet ikke om hun valgte noen av de navnene, men det er nok derfra anonym over har det fra.

Skrevet

Alva nevnte det navnet på navnedebatten en gang ja, så jeg skjønner ikke helt problemet her jeg???

Skrevet

Syns også at Sol er et fint navn. Men finere med et mellomnavn som passer til Sol.

Skrevet

Jeg har en liten/ stor Sol på 4 år og jeg har aldri angret på navnevalget. Hun er en jente som er tilstede hele tiden med hele seg selv. er en prinsesse, og en jente som elsker å klatre i trær og slike aktiviteter. hun elsker å male, å klippe, perle, leke med dukker, biler og elsker dyr. Hun er sterk, både mentalt og fysisk, hun har alltid vært tidlig med å utforske verden... hun er en Sol akkurat som jeg hadde sett for meg at en Sol ville bli, og veldig blid når hun er blid og sinna når hun er sinna... lykke til med navnevalget. min heter bare Sol da..

Skrevet

Jeg har også en Sol på 4 år:)

Skrevet

Kjenner to som heter Sol, en på 3 år og en på 5 år. De er to små soler begge to:)

Skrevet

Fint navn, men litt kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...