Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hva synes dere om det? Hvordan er en liten Sol? Ja, jeg vet at det visst nok skal være med i en bokserie...Ismenneskene(?), men har ikke lest disse og håper det er andre assosiasjoner til navnet også :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg personlig syns ikke det er så veldig pent, men er det ikke det datteren til Alva heter? Sol Isabella eller noe sånt.. blir litt pompøst for min del
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Sol Isabella? Uhh, det var mindre pent
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Alva har aldri skrevet navnet på datteren sin her inne. Hun skrev i hvertfall at hun ikke vil dele navnet med oss fordi det var uvanlig, så om du vet hva datteren heter må du ha fått vite det på en annen måte... Synes Sol er kjempefint jeg, liten rampejente ser jeg for meg.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Sol Angelica Sol er fra Isfolket av margit sandemo. I følge ssb. no Resultat av navnesøk Du søkte på kvinnenavnet: Sol Det er 403 kvinner som har Sol som første fornavn. Det er 122 kvinner som har Sol som eneste fornavn.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg heter Sol..er rett nok voksen da Har nok aldri vært en liten prinsesse, mer ei guttejente som klatra i trær og lekte i skogen..Trur nok ikke navnet automatisk setter et meneske i en spesiell kategori, som f.eks en Madeleine trenger ikke være ei jåle, og Trude er ikke nødvendigvis høyrøsta og ufin. Regner med dere ser hvor jeg vil her. Selvfølgelig kan det være greit at for og mellomnavn ikke utgjør en skikkelig krembombe, jeg heter Sol Kira, og er godt fornøyd. Ikke har navnet mitt vært opphav til mobbing heller.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Kanskje hun har fått vite det på en annen måte da.. Norge er da ikke så stort
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Vet om ei som heter Sol. Skikkelig rampejente! Har gode assosiasjoner til navnet! Synst det er kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Nei, men jeg kjenner Alva IRL og vi snakket om DB for en liten stund siden. Jeg vet at det kun er 2 personer her inne hun har delt navnet med som hun har på FB/kjenner IRL utenom meg, så burde jo være en smal sak for henne å finne ut hvem det er om hun vil. Kommer i hvertfall til å fortelle henne om det.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Hvorfor er det så farlig om folk vet hva ungen hennes heter da?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Hun fortalte meg at hun ikke hadde lyst til å spre det her inne siden hun allerede var så "kjent" og navnet er litt uvanlig. Nå er hun jo ikke her inne lenger, har fått andre interesser og er travel med mye annet, så spiller vel ikke så stor rolle nå, men dårlig gjort av den det gjelder å legge det ut her likevel. Spesielt på en så negativ måte. Håper det stikker litt i samvittigheten din nå, kjipt for henne å få høre at noen hun trodde var en venn kommer med slike negative ting her inne.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Skjønner ikke problemet jeg.. Hun la jo ut så mye info om seg selv og bilder og alt mulig, men et navn skal være hemmelig? Jaja..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 Fordi man selv bestemmer slike ting, hva en ønsker å dele og ei, det er ikke opp til andre å dele slik informasjon. Er det vel?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #15 Skrevet 23. februar 2010 Nei det er opp til hver enkelt, det er jeg enig med! Hvor ble det av Alva egentlig?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #16 Skrevet 23. februar 2010 Hun gikk lei av sidene, fikk seg en hobby og er opptatt med noen større prosjekter. Alt er vel med henne om du lurer :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #17 Skrevet 23. februar 2010 Steinerskole elev, med en overfrika lubben mor uten BH.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #18 Skrevet 23. februar 2010 Min Sol er en egenrådig liten skapning. Hun er liten av vekst, er flink sosialt. Veldig snill og omtenksom. et enormt ordforråd. Hun er veldig smart, og hun liker å lage gåter for oss. Hun blir vansklig å målbinde når hu blir stor. Hun er et utpreget B menneske...bedaglig anlagt/litt lat fysisk sett.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #19 Skrevet 23. februar 2010 Når jeg hører navnet Sol, så tenker jeg alternative foreldre som er vegetarianere og naturister, og 35+
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #20 Skrevet 23. februar 2010 hehe, navnet skjemmer tydeligvs ikke ungen, men foreldrene...hahaha, må bare si noe her..ikke er jeg steinerskoleelev, mamma var lagt fra lubben, bhløs, naturist, vegetarianer eller 35+..fatter selvsagt at dere tenker generelt her, men det viser jo litt hvilke feiloppfatninger som sitter rundt omkring. Sånn, da har jeg vel sagt det jeg skulle her
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #21 Skrevet 23. februar 2010 Lurer på hvorfor Alva ikke ville at alle skulle vite dette navnet, det er jo et ganske vanlig navn er det ikke det da? Ihvertfall her jeg bor, vet om ihvertfall 4 stk under 10 år som heter det
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. februar 2010 #23 Skrevet 23. februar 2010 hm, skulle jo ikke være anonym her da... annie 17.09
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #24 Skrevet 24. februar 2010 Har ikke noen spesiell mening om det navnet egentlig, hverken spesielt pent eller spesielt stygt..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #25 Skrevet 24. februar 2010 Syns det er et helt greit navn egentlig, men ikke så pent at jeg ville valgt å bruke det selv. Forresten, så er jeg nesten sikker på at det har vært nevnt her inne før at datteren til Alva heter Sol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå