Gå til innhold

Hvor får jeg tak i billige mammaklær (bukser spesielt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig mammabukser nå, siden olabuksene mine ikke går igjen samt jeg bruker tigthser til vanlig nå, og de strammer litt over magen. Problemet er at økonomien er ganske trang akkurat nå om dagen (student), så skulle visst om et billig sted hvor jeg kan få tak i mammabukser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken str?

Kan få mine om vi matcher.

Skrevet

Åh, aaner ikke! Har ikke brukt noe særlig olabukser på en stund nå, men tigths så bruker jeg str L som regel. Hmm, i sånn bukser som går fra sånn 27,28,29,30, 31,32,33,34 så vil jeg tippe jeg kanskje bruker noe rundt 31-32 kanskje. Type størrelser varierer jo fra butikk til butikk.

Har rumpe og hofter!<3 :) hehe. Men hvilke type størrelse er buksene dine evt i?

Skrevet

h&m, lindex, kappahl. koster ikke all verden så vidt jeg husker.

Skrevet

Jeg er S eller 36. De er ganske små.

Har du sjekket Finn? Søk på mammaklær. Tror det er litt der.

Skrevet

Tusen takk for tilbudet på buksen iallefall, men small blir nok for lite for meg! :)

Har de mammaklær på lindex og kappahl?? Jeg har sett på de to butikkene, og jeg har ikke sett noe :S Kun på H&M Jeg har sett.

Hi

Skrevet

Du kan sikkert få mine om du vil :-) Ikke alle som ser like fine ut helt nede bak der med hælen, men det kan jo evt enkelt klippes bort og sys til. Noen av dem er omtrent ubrukte, noen en del mer brukte. De er vel i str 38-40. Mest 40. Gi en lyd om du er interessert.

Skrevet

De har ikke mammaklær på lindex og Kappahl, dessverre. Jeg har kjøpt meg 2 par bomullsbukser på h&m, de kostet 199. Veldig behagelige, jeg kjøpte svarte som går til "alt". Finnes også i grå.

Skrevet

Hei venterpåvåren :)

Jeg tror dine bukser kan passe :) Jeg aner ikke hvordan jeg sender deg en melding her inne, så håper du ser innlegget :)

HI

Skrevet

Trykk på nicet hennes, så ser du hvordan du får sendt en mld til henne :)

Skrevet

Jeg kjøpte aldri mamma klær jeg, og gikk opp 20 kg. handla på only, vero moda osv. Joggebuser, linbukser og div. Nå som sommerklærene kommer blir det jo kanskje litt lettere med bukser?

Skrevet

De har sluttet med mammaklær på lindex og kappahl

Skrevet

Har de sluttet? Det var dumt. Jeg kjøpte gravidbukser der for to år siden, og de hadde mye fint. Tror det var Lindex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...