Gå til innhold

Hadde ei jente presentert seg...

Anbefalte innlegg

Camille... Hvor mange hadde bare tenkt på bladet Kamille og Kamille Te fremfor å tenke ; "det var et veldiog fint navn"???? :-)) Bare lurer liksom.. for det er dem kommentarene jeg har fått da jeg har sagt det til venninner... Helt ærlig takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141487448-hadde-ei-jente-presentert-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg tenker på at jeg synes det er en herlig variant av det lite spennende Camilla... bytt A med E, så får du et spennende, litt mer franskinspirert navn! :) Tror andre assosiasjoner RASKT vil bli erstatta av assosiasjonene til personen... :)

Tusen takk Sesilia:) Vi har ei Adine, så det ville blitt Adine og Camille... Liker det kjempe godt!!! Men ikke så mange av vennenne mine eller fam. som liker det, og jeg har ei svigerinne (evt tante til ei som blir hetende CamillE) som heter CamillA.. så vet ikke om det blir for teit.... ??

Ja, har sjekket hvilkene navn som er arabiske, men faller ikke for noen av dem egentlig.. det var mannen som falt veldig for Adine for snart 4 år siden;) Liker det kjempe godt jeg og,og dattera vår kunne ikke hettet noe annet!!n men litt vanskelig å finne navn som passer med det syns jeg,som ikke blir alt for spesielle igjen...

Jeg liker det! Men hadde villet skrevet det Kamille. Om folk tenker det med te og blad helt i starten kommer de fort over det tror jeg, og så tenker de sikkert- "søren at ikke jeg kom på det først" ... :)

Camilla/Kamilla er jo veldig vanlig i Norge så det er jo ikke helt fremmed for folk med Kamille heller.

Dessuten kaller jo barna sine for blomsternavn hele tiden, la meg komme med eksempel:

Linnea

Rose

Lilja

Oliva (oliven på italiensk mener jeg..)

Belladonna- giftig revebjelle

Annemona(e)

Angelica

Tiril (tiriltunge)

Treslag:

Alma -Alm

Linda/e -Lind

Ask

Jeg kan holde på sånn i en evighet. Da har du noen argumenter å slenge tilbake! :)

Hvis det er det du har falt for, så bruk det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...