Gå til innhold

Ny sædprøve ved søskenforsøk?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er vanlig å ta ny sædprøve ved søskenforsøk? Skjønner ikke hvorfor vi har fått skriv om å ta det? Han har jo avlagt 2 sædprøver før forrige runde, i tillegg til sæden som ble brukt til våre 2 forsøk da. Noen som vet?

På forhånd takk!

Fortsetter under...

Hmmm.. Jeg tror vi skal forsøke å slippe. Mannen er naturlig nok ikke så glad i den delen. Skjønner heller ikke at sæden skal testes igjen, når de har 4 nesten identiske resultater fra før? Hmm...

Men takk for svar!

Selv om resultatene var neste identiske fire ganger før trenger ikke det bety at de er like nå. Sædkvaliteten kan svinge ganske mye, også innenfor ganske korte tidsrom.

Det er bare for å sikre best mulig resultater at det skal leveres ny prøve.

Jeg må innrømme at jeg slettes ikke synes synd på karene når det gjelder akkurat det der ;-)

Hei jeg sjønner heller ikke hvorfor dere må levere ny, men hvis dere spør burde di jo ha en begrunnelse til dere. Vi har også problem med dålig kvalitet og har hatt forsøk uten befruktning pga det, men har kun levert sædprøve en gang før vi begynte med første runden prøverør for 5 år siden. Er nå i gang med andre søsken forsøket.

Tusen takk for svar! Tror jeg ringer de i morgen tidlig for å høre jeg. Håper han slipper å levere prøve. Sædprøvene til mannen min har alltid vært ok, litt nedsatt mengde men vi går som uforklarlig barnløse.

MFM*C-80; hvor langt har du kommet i prosessen med søsken forsøk? Når skal du ha neste forsøk? Hvor gammel er det det barnet du har?

Vi har hatt et mislykket fryseforsøk, men starter nå med 3 nye forsøk på nytt offentlig sykehus. Har en sønn på 1,5 år.

Takk igjen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...