Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Sliter med ryggen og skulle veldig gjerne gått til fysio/kiropraktor. Har gjort det. Kiro hjalp meg masse, men 300 kr i egenandel er for mye for meg 2 ganger i uka altså. Kunne ønske jeg var rik! Eller hvertfall rikere..
Mortilbarn Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Ja, samme her.. Har lett for å få betennelse mellom ribbeina pga feil pusting når jeg stresser. Burde gå regelmessig til fysio, men har rett og slett ikke råd.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Samme her, går derfor og tygger Voltaren og Paracet. Gjort det i mange mnd nå
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg også! Sliter med sterke smerter i nakken og skuldrene.. Såppas ille at jeg ikke klarer å fungere normalt.. Smerter som gir kvalme og oppkast, hodepine osv.. Må egentlig til kiropraktor
Lunapuna1985 Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde han behov for å gå til manuell terapeut, men det kostet med 450kr timen, så det har jeg ikke råd til. Brukte litt over 10.000kr for ca 3 mnd med behandling våren 2009. Problemet er bare at det burde holdes vedlike i lengden,..
Lunapuna1985 Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 hadde hatt behov... skulle det stå...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Godt det ikke bare er meg .. eller egentlig er det jo ikke det.. Blir så deppa av den økonomien! Blir bedre om 1,5 år, men det er lenge til.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jepp, jeg burde absolutt ha gått til kiropraktor pga nakke/skulderplager jeg har slitt med i flere år.. men har dessverre ikke råd. Nå som jeg er gravid har jeg i tillegg fått bekkenproblemer, og kunne tenkt meg å prøve akupunktur, men det får jeg heller ikke gjort. Syns egenandelene skulle vært betraktelig lavere, er det rart folk er sykemeldte pga plagene sine??
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Jeg spanderte på meg et begynnerkurs i yoga og ble veldig mye bedre i ryggen og nakken. Får strukket og trent musklene i rygg og nakke på en veldig fin måte. Anbefales. Jeg gikk hos fysio hver uke og kiropraktor iallefall en gang i mnd for å løse det fysioen ikke klarte. Nå har jeg ikke vært på behandling siden jeg begynte med yoga. Trener nå to ganger i uken 1,5 time + hver dag en liten økt på 10-15 minutter. Så lenge en gjør litt yoga hver dag (10-15 minutter) skal det holde for å holde en selv vedikeholdt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå