Gå til innhold

Kor ofte amme baby på 8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest snella heng i puppen heile tida! Ho hadde ein periode frå 5-7 mnd der det ikkje var så interessant, men siste mnd er ho utruleg til å suge! Dersom ho ser naken hud, smattar ho og syg seg fast. Manglar ho noko, tru? Ho får tre måltid om dagen, ammar ikkje på natta da. SLutta med det då ho var 5,5 mnd. Andre med erfaring? Det plagar meg forsåvidt ikkje i stor grad, men lurer på om det er normalt? Trudde liksom at interessa ville avta meir og meir no når ho er så stor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 9 mnd. nå, og ammer før hvert måltid, morgen og kveld. Kanskje hun trenger ett måltid til om dagen?

Skrevet

Har gitt ho 4 måltid for dagen, men då gulpa ho så vanvittig mykje, så eg tenkte at ho fekk for mykje mat...Kva gir du din? Jenta mi har ikkje fått tenner enno, men ho smattar i seg det meste eg gir henne. Likevel begrensar eg meg litt i kva eg gir henne då eg tenkjer at dei fleste matvarer blir enklare å få i seg nå ho har noko å tygge med. :-)

Skrevet

Ved 8 mnd hadde vi begynt å innføre to bittesmå grøtmåltider og litt smaksprøver på andre ting. Resten var amming, men vi ga jerntilskudd da (pga prematur status, men også etterhvert fordi det var lite annen mat enn bryst)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...