Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 ...av voksne mennesker som ikke klarer å se riktig. Altså mennesker som er nærsynte, langsynte og middelmådige klarsynte. Enda værre er det når de ikke hilser på gata, må spørre etter veien fordi de ikke ser gateskiltene og ikke kan gå på kino fordi de har glemt brillene sine hjemme. Synes ærlig talt at man velger å få barn, bør man først lære seg å se skikkelig. Er tross alt et annet menneske du skal være et forbilde for.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Ja, er jo nesten omsorgsvikt når man ikke kan se ungen engang. Kan jo ikke la ungen løpe å leke på en lekeplass, man kan jo ende opp med å ta en annen unge hjem fordi at man ikke så hvem det var.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Utrolig at slike mennesker får lov til å ha barn. Her burde samfunnet stramme grepet, gripe inn og ta vare på de stakkars barna! Direkte skammelig er det. HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg prøver å sette fokus på all galskapen i samfunnet. Noen må ta ansvar og det er en tung bør å bære, men jeg gjør så godt jeg kan. HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Følte meg litt truffet der ja... Bruker briller hjemme så det å se kjentsfolk på gata og hilse på de, er jeg så utrolig dårlig på! Og kan ikke bli med på kino når jeg har glemt brillene mine (skjer ofte!) Ja vet jeg bør skjerpe meg Jeg ser barna da!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Ups... Har keratoconus og ser dårlig. Sender herved mine tre barn i retur. Var litt korttenkt og egoistisk da jeg valgte å få dem. Kan jeg forresten beholde dem, siden mannen min bruker linser mot nærsynthet? Han viser da litt evne til å ville ta ansvar om ikke noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå