Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #26 Skrevet 23. februar 2010 Nei, det er det han ikke er. Han er en ordentlig fin fyr. Han har aldri lagt opp til at noe skulle skje mellom oss. Alltid bare vært en god venn. Det er nesten en uke siden han fortalte at de ikke har det bra og vurderer å dra fra hverandre. Og at han har følelser for meg. Han sa at han visste det aldri kunne bli noe mellom oss, og at han ikke ville ha "prøvd seg". Han er ikke noen fæl fyr. Jeg er ikke noe grusomt kvinnemenneke jeg heller. Jeg har det bare vanskelig. Og vet ikke hva jeg skal gjøre. hi
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #27 Skrevet 23. februar 2010 Jeg ble så inni hampen forelsket i en gift familiefar en gang. Men da var jeg singel. Vi var mye sammen og endte opp med å kysse hverandre i fylla en gang. Etter det sa han at han ikke kunne ha kontakt med meg fordi han var blitt forelsket i meg og han kunne ikke gå fra sin kone og sone barn. Han var en skikkelig real mann som jeg virkelig var forelsket i. Idag er jeg gift og har det godt, og jeg ser hvor real denne mannen den gang var. Ble ikke mindre drømmemann av å ta så kloke valg..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #28 Skrevet 23. februar 2010 Jo han er fæl hvis han dropper kone og barn til fordel for en annen uten å virkelig ha prøvd å redde forholdet.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #29 Skrevet 23. februar 2010 For å si det sånn, så hadde det ikke vært drømmemannen min, hvis han måtte gå fra kjerring og unger for å være sammen med meg, som var gift og hadde unger. Det høres mere ut som et mareritt. Men jeg vet om et par som gjorde nettopp det. De har begge to rukket å være utro mot "drømmemannen" og "drømmekvinnen" sin!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #30 Skrevet 23. februar 2010 HI, dere er ikke "ment for hverandre", siden dere begge to er gift og har barn med andre. Dette er bare en forelskelse som kommer til å gå rett i dass den dagen dere bryter forholdene dere har i dag. Ringvirkningene blir større enn du aner. Dette handler faktisk ikke bare om deg og denne fyren. grow up Se deg rundt, og begynn å sett mer pris på DET DU HAR!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #31 Skrevet 23. februar 2010 Synes han høres fæl ut jeg også.Av den enkle grunn at han sikler på deg og sier det rett ut.Mens kona sitter og ikke vet en dritt!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #32 Skrevet 23. februar 2010 Kona hans vil jo ut hun også. De har det ikke bra noen av dem. Han får gjøre som han vil tenker jeg. Det er jo i forhold til MIN situsjon jeg må ta et valg. Hvor egoistisk kan jeg være? Jeg er jo ikke direkte ulykkelig. Hadde jeg vært det hadde valget vært enklere. Men hva om jeg blir i foholdet mitt og angrer resten av mitt liv. Jeg og mannen min har vært sammen i 11 år. Han kommer nok aldri til å bli "den store", men jeg er veldig veldig glad i han, han er en flott mann, fantastisk pappa, og vi går godt sammen. hi
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #33 Skrevet 23. februar 2010 Nei da var det nok ikke mannen i mitt liv. Heller mer som en flørt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #34 Skrevet 23. februar 2010 Så problemstillingen din er om du skal forlate mannen din for en skilt mann. For jeg regner med at han kommer til å skille seg, og at det først er da det er aktuelt for deg å ta et valg. Uansett; du vet hva du har, men ikke hva du får. Du lever i et godt forhold, men er tydeligvis opphengt i illusjonen om at "den rette" er en annen.... Da vil jeg anbefale at du våkner opp til virkeligheten. Forelskelsen vil gå over, og hverdagene vil komme sammen med han andre også. Så sitter dere der med skillsmissebarn og steforeldre og biologiske foreldre osv..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #35 Skrevet 23. februar 2010 Mange dømmende svar her. Jeg tror jeg ville gått litt inn i meg selv, tatt litt avstand fra drømmemannen (man vet aldri, kan hende han bare er ute etter replacement) og se om han er der for deg når du har fått tenkt deg litt om. Vil du gå fra mannen din og satse på et forhold som kanskje ikke fungerer? Vil du være sammen med mannen din og ikke ane hvordan du og mr. right guy hadde fått det sammen? Vil du risikere å miste det du har nå for godt? Eller vil du risikere å miste alt og sitte igjen alene? Mange ting som kan skje. Men jeg ville gått langt inn i meg selv og tenkt på om jeg bare villle gått fra mannen min pga en annen mann eller om jeg faktisk ønsket å bryte ut av forholdet uansett. Er som mange lengre opp sier, om noen år er det kanskje noen andre som er drømmemannen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #36 Skrevet 23. februar 2010 Dere kan jo ikke ha det så sinnsykt godt sammen hvis du har følelser for en annen, og vurderer om denne nye mannen er verdt å bryte opp et 11 år gammelt forhold og en familie for. Har du prøvd husmoromaner? Litt forbudt spenning hvor en kan drømme seg bort, og som absolutt ikke rammer to familier.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #37 Skrevet 23. februar 2010 dømmende? Folk må da få svare som de vil når spørsmålet lyder "Derson DU hadde funnet mannen i ditt liv..." osv! Jeg må få lov til å si at denne mannen ikke var mannen i mitt liv hvis han måtte dra fra kone og barn for min del. Patetisk å starte et forhold etter et rasert forhold, brudd med sårede barn både hos meg og han. Dette er ingen dans på røde roser. Alt dreier seg om meg, meg og jeg hos altfor mange. Går man litt lei kjas og mas hjemme, er det visst bare å drømme seg til en ny mann. Mannen til ei venninne eller naboen. Nei takk!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #38 Skrevet 23. februar 2010 Hun sier jo at de kommer til å gå fra hverandre uansett, ergo han forlater ikke kone og barn PGA henne.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #39 Skrevet 23. februar 2010 Ingen andre enn deg selv som vet hva som er riktig for deg. For meg høres ut som om du trenger en klok samtalepartner som kan stille deg en del spørsmål i fht det valget du må ta...kanskje en profesjonell? For min egen del så tror jeg du må ta et oppgjør med ditt eget liv, og hva som er riktig for deg uten å tenke på den andre mannen... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #40 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svarene. Jeg kommer til å tenke lenge før jeg tar et valg. Kommer ikke til å eventuelt si noe til "drømmemannen" om mine følelser før han er skilt. Jeg vil ikke være bidragsgivende til det valget han tar. hi
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #41 Skrevet 23. februar 2010 Det sier de alle sammen, lille vennen )
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #42 Skrevet 23. februar 2010 Mannen i mitt liv er vel den jeg gifter meg med... Og jeg ville aldri giftet meg med barn, og det hadde så visst ikke mannen i mitt liv gjort heller. ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #43 Skrevet 23. februar 2010 Oi, selvmotsigende. Sa du ikke at han skal gå fra henne uansett??
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #44 Skrevet 23. februar 2010 Ditt sinn monne flyve så vide omkring, det er som du glemmer de nære ting, det er som du aldri en time har fred, du lengter bestandig et annet sted. Du syns dine dager er usle og grå, hva er det du søker, hva venter du på? Når aldri du unner deg rast eller ro, kan ingen ting vokse og intet gro. Gå inn i din stue, hvor liten den er, så rommer den noe ditt hjerte har kjær. På ropet i skogen skal ingen få svar, finn veien tilbake til det du har. Den lykken du søker bak blående fjell, kan hende du alltid har eiet den selv. Du skal ikke jage i hvileløs ring, men lær deg å elske de nære ting. Arne Paasche Aasen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #45 Skrevet 23. februar 2010 Nei, jeg tror ikke på et det finnes en "mannen i mitt liv". Jeg treor det finnes mange og at kjærligheten er noe en arbeider frem. Man kan forelske seg i nesten hvem som helst, men virkelig kjærlighet er noe man arbeider frem over mage år. Hvorfor da satse på en mann som det er så mye neggativt ved i utgangspunktet? Da ville jeg heller fortsatt å lete hvis jeg ikke ville ha ham jeg var ift med.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #46 Skrevet 23. februar 2010 Nei. Jeg sa at de begge, han og hun vurderer å ta ut seperasjon. Det har ikke noe med meg å gjøre - eller altså npe jeg har gjort eller ikke gjort. Han har ingen illusjon om at det skal bli noe mell om meg og han. Jeg har aldri fortalt ham hva jeg føler. As far as he knows er jeg meget lykkelig gift. Så dersom jeg kommer til at det beste er å gå fra min man, vil jeg ikke si noe om dette, eller om mine følelser før han evt. er skilt. hi
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #47 Skrevet 23. februar 2010 Det eneste "negative" er jo at han er gift, og har to barn.... hi
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #48 Skrevet 23. februar 2010 I dibs verden er alt svart hvitt. Folk som forlater kona er av en eller annen grunn satan sjøl, selv om forholdet deres er en vits. Osv. Det finne nok av eksempler på par som har gått fra hverandre fordi de ikke fungerer, og som på samme tid har truffet andre de har fungert bedre sammen med - og begge parter har blitt lykkelige vel og lenge på hver sin kant. Det går an. Mine foreldre er et eksempel. Du vet i hjertet ditt hva som er riktig, HI.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #49 Skrevet 23. februar 2010 Hadde du syntes at det var ok at din mann tenkte om en annen kvinne slik du tenker om denne mannen? Synes han høres direkte ekkel ut. Hadde denne mannen vært så real, så hadde han skilt seg og så prøvd seg på deg. Ikke sjekket om det var muligheter som han kunne ta opp hvis det fant han for godt å skille seg... Huff, stakkars kone og barn
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #50 Skrevet 23. februar 2010 Gift med to barn medføre nødvendig vis en hel haug med ekstra problemer i hverdagen. For det første er det usikkert i forhold til om han vil gå fra kona. I tillegg vil dere måtte slite med dine, mine og våre barn, umulige ekser og problemene med barnebidrag ol. Det ville jeg ikke utsatt meg selv for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå