moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Så nå ser jeg etter leilighet. Skal si opp leiligheten idag. Nå skjer ting og jeg er så spent, snart får jeg flytte hjem igjen =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Spennende å flytte da!! Har du fått ny barnehage plass til barna der du skal flytte til? Håper alt går bra med å finne leil. få b.hage plass. Jobb og videre samarbeid med b.faren!!
Ranveig R Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Så flott at du har bestemt deg og kome i gang. Har du familien din der du flyttar til? Skjønar godt at det skal bli greitt å flytte heim om du har budd vekke lenge! Lykke til med husjakt og bhgplass der du skal flytte til!
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har ikke fått bhg plass der som vi flytter, men håper at ejg gjør det!! Den lille familien jeg har bor der, og også de vennene som ikke har falt av etter at jeg har bodd borte noen år. Har sett på flere leiligheter, men ikke fått noen enda =/ Har 1 mnd oppsigelsetid i bhg og 2 mnd på leiligheten. Så om jeg ikke får bhg plass flytter vi vel til min far så lenge. Siden han bor i kommunen hvor jeg har søkt bhg plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå