ROFL Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Den som har taksert dette huset må jo ha røyket sokkene sine! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20993114&counterId=205&UX_EL_c=
Monajenten Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Tja, huset var jo strøkent, men alt for lite til den prisen syns jeg. Men beliggenhet har jo sykt mye å si, så det ligger sikkert bra til.
ROFL Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Det ligger ikke så bra til.. Det er grenser for hvor mye utsikt du får på Elverum. Og så vidt jeg kan se, er det trær hele veien forann utsikten.
Verbena Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg tenker vel egentlig at 7,5mill for et hus på elverum er i overkant. Uansett hvor strøkent det er! Men om noen vil betale det så må de gjerne det for min del, bare at jeg gjør d ikke!
Rampongi Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Ser jo ut til å være påkostet, men jeg hadde ikke kjøpt det. Elverum er ikke så hot:)
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg er nokså kjent i området, og huset har bra beliggenhet I Elverum (det heter i Elverum, ikke på (",) ). Likevel, det er en rimelig stiv pris i Elverum - det er jeg rimelig sikker på (selv om jeg ikke har helt peil. på boligprisene i området). Og jeg ble helt hypnotisert av alle farger og mønster i det huset, så så ikke helt hvordan det så ut - litt too much kanskje? Skyvedør for å skjule vaskemaskin på badet var helt genialt (noterer til jeg skal bygge hus...), men definitivt ikke verdt 7,5 mill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå