Gå til innhold

Stolt av gutten sin.... :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd veldig lenge med og slutte med bleie..

Smokken gikk i sommer (ga til sabeltann) Kjempe lett gikk dette...

Men bleien har vært ett mareritt..

Barnehagen har vært kjempe flink til å få han til å gå på do der, men her hjemme har det ikke gått noe spes bra...

Satt opp en bok på do her om dagen sammen med noen merker og sa han skulle få det om han gikk på do...

Har store viss han bærsjer og små viss han tisser, og to viss han sier i fra att han må selv...

Satt på to små alt i dag og han har tør bleie.. :o)

Satt oxo på noen bittesmå for att han tok på seg klærne selv i sta..

Vi har kranglet mye om dette oxo, han kler på seg selv i barnehagen og sånn, men ikke her hjemme med meg..

Jeg har bekkenløsning og sliter med vondt i ryggen så kjempe slitsomt for meg og kle på da jeg er i uke 37 så greit om han er litt vant til å gjøre litt når babyen kommer oxo...

Noen som gjør dette eller er jeg streng?? Gutten er 3år blir 4 iMai

Det med bleien mener jeg hvertfalll ikke er strengt men..

Ville bare høre hva andre gjør når det er litt vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du kranglet med en 3-åring? :P

Eller synes jeg det var et flott tiltak! :) På tide han begynner å lære seg å gå på do hjemme også ;)

Skrevet

Vi krangler ikke.. Jeg bare prøver fortelle han att jeg har vondt og ikke orker alt om dagen.. Og de sier han er veldig flink i barnehagen..

Ikke lett og slutte helt med beleie nå på vinteren, men greit om han begynner gå på do og husker det når han er inne, får ikke av han bleien da.. Han vill ikke gå i truse... Blir kjempe sint og lei seg da.. Men nå er jo som sagt bleien tom for vi husker gå innimellom....

Skrevet

kjempebra og lære de viktige ting nå, som do og kle på seg selv.

De gjør det selvsagt ikke helt sånn et eldre barn ville gjort, men øvelse gjør mester!

Husk å muntre han opp og gi han mye ros. Og skryt av han til pappa, som to voksne prater, men sånn at han hører det!

Skrevet

Høres ut som gutten min da han var 3.5.

En må bare vært tålmodig, og regne med noen uhell.

Han er flink til å kle på seg i bhg, men litt mer bortskjemt hjemme.

Han sluttet med bleier da jeg gikk høygravid med tvillinger så jeg kjenner meg igjen i det du skriver.

Skrevet

Jjeg syntes han er utrolig flink som vill prøve eg vettu.. Blir kjempe stolt og skryter av han når han går på do eller kler på seg.. Liker gi han ros... :o)

Og han gleder seg veldig til pappa kommer hjem i dag for han har mye og vise og vi pleier snakke sammen om hva han har gjort i løpet av dagen ved middagsborde.. Både snilt og bra og ikke fult så bra.. Men dette er moe som fungerer veldig flott for oss.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...