Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Bor i rekkehus, med felles hage (uten gjerde), og i går fikk jeg ny nabo. Og "gleden" var stor da jeg oppdaget at han var en gammel kjenning. En notorisk konemishandler som er under etterforskning for seksuelt misbruk av barn. HURRA!!! Godt at han får bo i et nabolag med masse unger! HELVETE!!!! Nå er jeg litt sur og ser IKKE frem til å skulle dele hage med den mannen til sommeren. Håper han flytter fort som fy!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Skjønner deg godt... Håper politet hjelper han med flyttingen så fort som mulig.. Er noen ledige plasser på Ulersmo tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Jeg skal ikke bli helt hysterisk her (mannen kan være uskyldig), men jeg synes det er skikkelig ekkelt. Han er så creepy type og konemishandlere har jeg uansett ingen til overs for. Og om det stemmer at han har misbrukt barn.... ÆSJ!! Føler meg skikkelig slem, men jeg VIL ikke ha han her. Jeg VIL ikke dele hage med ham og jeg VIL ha ham bort! HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Huff, så guffent.. Spesielt hvis dere har barn! Da kan man liksom ikke ta sjansen på å la tvilen komme han til gode heller...! Hvordan vet du hva han er mistenkt for forresten? Er det "sikre" kilder, eller løse rykter..?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Bor på et lite sted der alle kjenner alle og det er sikre kilder. Kjenner to av damene han har banket og jeg kjenner hun som har anmeldt ham. Men jeg VET ikke om han har misbrukt barn. Håper de finner ut sannheten fort! Har møtt ham et par ganger ute og han er så ekkel. Den typen som "suger" seg fast og er creepy. Er vanskelig. Jeg ønsker virkelig å beherske meg og ikke bli hysterisk, sur og gretten. Men jeg klarer det ikke.... HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Så ekkelt! Håper jeg aldri får en slik ekling i nabolaget her
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Det blir nok dere uskyldige som må flytte til slutt. Desverre..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Ender nok med det ja. Har allerede ringt rundt på noen leiligheter. Orker ikke bo her med den mannen som nærmeste nabo:( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå